Daily Archives: 26 martie 2011

Udrea,mandra de PDL

Elena Udrea ,cica este mandra de Emil Boc si de PDL ,da ce sa spun si cum sa nu.Ea vrea sa asculte doar de presedintele romaniei si nu mai vrea sa-i auda pe Voiculescu si pe Vantu ,pai da cum sa nu?Vai ce masuri au luat dansi de am iesit din criza asta ,vai ce bine o ducem ,numai ca noi suntem in recesiune si in criza ,dar dansi au zis si tot spun de la o vreme incoace ca nu o sa mai fim ,sa moara dansi ca nu o sa mai fim ,da sunt si eu curios sa o vad si pe asta ,sa vedem daca nu o sa mai fim?De la 1 aprilie ,parca era vorba ca o sa iesim din recesiune ,da parca tot iesim de doi ani din recesiune ,dar tot aici ne aflam si oare de treaba asta ce mai zic?Ce sa mai zica ,doar spun numai minciuni si iar minciuni de ma doarte pe mine capul ,asa ceva numai la noi se poate intampla si cum isi permit dansi sa tot spuna aberatile astia de tot rahatul ,eu inteleg ca vor sa stea la putere pana o sa moara ,dar nici asa nu se mai poate!Dar ce sasta  facem daca suntem prosti si daca inghitim astfel de porcari care nu au nici o relevanta cu ceea ce se intampla in tara asta ,dar asta este situatia,nu mai putem sa facem nimic ca sa schimbam porcaria asta ,dar cica ei ne salveaza pe noi ,da ce sa spun ,daia mai avem putin si ne ducem dracului de tot ,dar daca asta am vrut asta o sa avem multa vreme de acum incole si ar trebui sa incepem si noi sa gandim putin mai mult ,cum putem sa stam si sa inghitim toate porcariile astia care si asa nu o sa ne ajute niciodata la nimic ,dar ne place sa ne batem joc asa de tot si de toate.Bine domne ,eu o sa stau si o sa astept pana la data preconizata de ei ,si daca nu o sa iesim atunci din criza o sa ma enervez si mai mult si o sa le fac aici pe blog un articol si mai tare si mai apasat.Ce sa-i mai cerem lui Udrea ,doar stim ca ii place sa se joace cu noi si cu mintile noastra ,desigur ca aberatile astia de tot rahatul nu au nici o relevanta cu ceea ce este in tara asta si asa cum am spus cu ceea ce se intampla in viata ,ce sa stie ei ce se intampla in viata asta ,doar ei au totul la picioare si este simplu pentru ei ,au bani si se distreaza pe seama noastra si noi ca prosti stam asa si ii ascultam ,probabil ii si aplaudam uni dintre noi ,dar ce sa facem daca nu suntem in stare sa gandim si pentru noi ,trebuie sa vina altcineva sa gandeasca si pentru noi si asa ceva nu se mai poate ,dar asta este situatia si daca noi nu o sa fim in stare sa ni le rezolvam ,atunci cine?Dar pana atunci ar fi bine sa nu mai stam si sa ascultam toate prostile pe care le debiteaza ei ,adica Udrea&co ,si asa m-am saturat de ei ,dar se pare ca romanii nu s-au saturat si ceea ce este paradoxal ,este faptul ca si eu sunt roman ,dar eu roman care este in stare sa gandeasca pentru el si care nu o sa fie sluga nimanui niciodata ,nimeni nu o sa poata sa se joace cu mine ,pentru ca nu se poate ,nimeni nu o sa poata sa ma manipuleze ,asa cum o fac dansi acum,asta fac manipuleaza la maxim in tara asta si lucrul asta ma deranjeaza ,o manipulare ordinara ,care si asa nu o sa aiba niciodata nici o legatura cu viata asta si daca o sa stam asa ca prosti si o sa continuam sa ascultam ceea ce zic dansi si mai ales sa le aprobam aberatile astia ,atunci o sa ne ducem dracului ne tot si in fond si la urma urmei ne meritam soarta asta.Degeaba ,uni dintre noi se chinuie de ani buni sa le explice romanilor ca nu este bine sa mai mearga cu PDL si ei ce fac ,merg in continuoare cu ei si noi ce putem sa facem decat sa mergem mai departe si sa luptam ca altceva nu am fi putut sa facem in ani astia si de acum inainte o sa tot mergem asa si o sa apasam si mai mult pe pedala de acceleratie ,nu de alta dar vrem altceva de la viata asta si vrem sa se intample altceva in tara asta si pana la urma in viata noastra si sunt sigur ca o sa reusim ,chiar daca mai greu.

Marius Petcu a scapat!?

Se pare ca si de data asta ,smecheri castiga in viata asta ,ce sa mai zic ,doar era foarte clar ca o sa scape ,cica acum este cercetat in libertate ,da ce sa spun si cum sa nu ,nu o sa mai fie cercetat in viata asta niciodata ,pentru ca este un ins influent ,care a stiut ce sa faca ca sa ajunga unde a ajuns.Inca o data vedem ca nu avem justitie in tara asta si mi se pare normal ,doar fraierii fac puscarie in viata asta si de data asta mi se pare normal ,ce sa facem doar trebuie sa faca cineva puscarie in viata asta?Normal ,ca nu mi se pare normal ,dar ce dracului pot eu sa fac ca sa schimb aceasta situatie?Nu pot sa fac nimic si iar nimic ,nici nu mai am ce sa zic in legatura cu ceea ce s-a intamplat ieri seara ,era foarte clar ca o sa scape si a scapat ,doar ce a facut pana la urma a dat si dansu mita ca orice om din tara asta si a scapat ,ca ce vroiati sa nu scape de treaba asta?Normal ca a scapat si o sa mai scape de aici incolo ,indiferent de ce ar face el ,poate sa omoare de exemplu un om si tot o sa scape ,doar asa a facut Mantog si a scapat si asa cum am zis in tara asta nu ma mai mira nimic din nimic ,asa  ca orice s-ar intampla nu  mai are nici o importanta pentru nimeni,ca si asa doar smecherii o sa reuseasca in viata asta si ce nu vi se pare normal?Sau ce ca nu am inteles?!Nici nu stiu ce a facut de a ajuns sa fie anchetat ,o nimica toata ,dar nici nu stiu de ce se mai chinuie justitia sa-i ancheteze ,nu de alta dar si asa scapa sau sunt mana in mana cu ei ,desigur ca sunt mana in mana cu ei ,ca doar trebuie sa traiasca si dansi din ceva ,pana la urma este un lucru normal si daca o sa tot mearga treaba asta de ce nu?!Asa ceva numai la noi in tara se-ntampla astfel de lucruri ,cica presa nu ii lasa pe cei de la putere si in speta pe Traian Basescu sa lupte cu mafia ,cu cei care manjesc aceasta tara ,da ce sa spun si cum sa nu ,daia a reusit sa curete romania de ei ,cum sa nu?Sa lupte in continuoare ,ca si asa nu o sa reuseasca nimic ,doar dansul este capul mafiei si mai zice ca lupta impotriva coruptei in tara asta,ce povesti de adormit copii.Atunci,de ce nu am vazut nici un mare corupt in puscarie ,macar unul singur sa fi vazut si mai ziceam si eu ca lupta impotriva coruptiei ,dar cu o floare nu se face primavara ,dar lupta si noi ii stam in cale ,mai da nesimtiti mai suntem noi astia din presa ,noi suntem corupti care nu-l lasa sa-si faca treaba in tara asta?Asa ca nu mai am ce sa spun despre porcaria asta de doi lei si de doi bani,doar faptul ca justitia nu functioneaza in tara asta si asta este un semn de intrebare mare ,dar ce mai are rost sa ne intrebam ,ca doar si asa ne intrebam degeaba.