Daily Archives: 4 martie 2011

Schimbarea clasei politice

Avem nevoie urgenta de schimbarea acestei clase politice,de-a dreptul mizerabile ,asa ceva nu se mai poate si nu mai avem nevoie de asa ceva ,pentru ce si ca sa ce?Ca sa ne ducem de rapa pe zi ce trece mai mult ,asta vreti voi?Avem si noi nevoie de niste oameni competenti ,care sa faca dracului ceva pentru tara asta care si asa a ajuns cum a ajuns si din cauza noastra ,pentru ca ne-am complacut in mizeria asta de doi lei si de doi bani ,pentru o galeata de rosi sau eu stiu ce ne-am vandut!Pur si simplu ,uni dintre noi nu avem nici un pic de onoare ,ne vindem repede si ii ingropam pe alti ca sa ajungem noi la putere,asta ca sa nu facem nimic si iar nimic si desigur ca sa furam si iar sa furam ca ce mama dracului am putea sa facem ,ca doar lucrul asta stim sa facem si probabil pana la sfarsitul vieti numai lucrul asta o sa stim sa facem ,fiindca suntem ,uni dintre noi niste ratati care nu o sa facem nimic niciodata cu viata noastra ,nu de alta dar si asa suntem prea prosti ca sa mai si gandim pentru noi ,nu stim decat sa fim niste milogi si sa stam intotdeauna la mana altora ,asa m-am saturat de deontologii astia lu’peste care nu stiu decat sa ne dea noua tepe si noi desigur sa inghitim treaba asta,deoarece numai asta stim sa facem sau poate numai asta vrem ,poate numai asta asteptam de la viata asta?Desi este pacat ca nu vrem mai mult si este pacat ca nu vrem si noi sa avem o tara asa cum ar trebui sa o avem ,adica sa straluceasca si mai ales sa ne respecte si pe noi europeni ,sa nu ne mai desconsidere ,sa nu ne mai injure ,pentru ca nu trebuie sa mai fie asa ,dar o sa fie asa multa vreme de acum inainte,fiindca nu avem oameni care sa puna suflet in ceea ce fac ,nu sunt nici competenti si profesionisti ,dar nici nu vor lucrul asta ,ci doar sa fure si iar sa fure si sa ne dea noua nimic si iar nimci ,si mai bine spus sa ne dea ce este mai rau pentru noi,adica sa-si bata joc de noi si asa cum am zis sa nu ne mai dea nimic ,pentru ca am deranjat sau poate uni dintre noi au muncit prea mult pentru tara asta si desigur ca au deranjat si astia ,ce sa mai zic sunt si astia niste cacati si pana nu o sa scapam de rahati astia nu o s-o ducem bine de loc ,dar ca sa scapam de astia si sa vina alti mai bine nu ,decat sa ne lasam pacaliti de alti ,mai bine nu,dar nici cu astia nu se mai poate ,deoarece este si mai clar ca daca o s-o continuam tot asa o sa ne ducem de rapa pe zi ce trece mai mult si nu cred ca avem nevoie de asa ceva ,mai ales acum cand aceasta situatie este atat de grava si daca vreti atat de penibila,nu este bine de loc ceea ce se intampla acum si cine stie daca o sa scapam de problema asta vreodata?Oare Traian Basescu de ce nu vrea sa faca ceva ca sa o ducem si noi un pic mai bine ,oare cu noi ce mai are ,ce i-am facut eu de nu vrea sa faca ceva nu pentru mine ,ci pentru oameni care au muncit atatea ani pentru tara asta ,ca sa ce?Ca sa moara de foame acum?Daia au muncit atat de mult?!A spus de atatea ori ca modernizeaza acest stat ,si de ce nu a facut-o ,ce l-a oprit sa faca acest lucru?De ce nu a pus oamenii competenti in functile importante ale tari sau macar care sa fi facut ceva pentru tara asta ,poate nu pentru noi ,ci pentru copii nostri care merita mult mai mult decat am avut sau avem noi.Oare de ce?Poate nu vrea sau poate asta vrea sa se razbune pe noi,care nu stiu cu ce am gresit fata de acest stat ,am gresit probabil ,pentru ca ne-am facut datoria ,daia am gresit ,fiindca nu am fost asa de ticalosi ca si ei sau eu stiu ce am facut de se poarta asa de urat cu noi?

Este pacat ca am avut o sansa si am pierdut-o ,am irosit-o ,si cine stie daca o sa mai avem aceasta sansa vreodata in aceasta viata ,cine stie daca o sa mai avem vreodata vreo sansa ca sa aratam si noi bine ca tara?Nu stiu si nici nu vreau sa ma mai gandesc la asa ceva ,nu de alta dar nu isi are rostul si degeaba o fac ,pentru ca si asa nu pot sa fac nimic ca sa schimb aceasta situatie atat de penibila pentru tara asta si pana la urma atat de penibila pentru noi ,in fond si la urma urmei tot noi o sa avem de suferit si asta nu stiu daca o sa va mai comvina pe mai departe sau poate asta vreti si nu o sa va mai poata opri nimeni din decizile pe care le luati?

Concluzia,este faptul ca trebuie sa se schimbe o data si o data aceasta clasa politica care in ultimi ani ne-a distrus din toate punctele de vedere si nici nu mai conteaza daca o sa vina alti atat de nenorociti ca si astia,nici nu mai conteaza ,ceea ce conteaza acum este sa vina alti si sa vedem daca o sa faca ceva pentru tara asta ,macar sa nu fie si ei tot ca astia sau cine stie ,poate o sa fie si mai rai decat au fost astia?

Sorin Blejnar e tare rau de tot!

Mie personal imi place de acest personaj ,mi se pare ca este diabolic,ca este uns cu toate alifile,are tot ce ii trebuie pentru un sef anaf,este regina cum se zice acum prin piata,dar cine este regele?Trebuie sa fie si un rege absolut in tara asta ,oare o fi Traian Basescu?!Sau cine stie cine o fi el capi de toti capi?Oricum este ins are la mana pe multi alti si poate sa decina soarta a multor oameni ,poate sa-i termine de multi ,ce sa mai a deranjat cum se spune pe cine nu trebuie sau este si de data asta o manipulare ordinara si nu stiu astia cum sa o puna pe tapet ca sa o faca mai auzita ,mai celebra si mai zgomotoasa?Nu stiu daca este asa ,doar fac anumite presupuneri ,dar oricum aceasta poveste a devenit sacaitoare din toate punctele de vedere si sper sa se termine o data pentru totdeauna aceasta poveste de doi lei si de doi bani.Oricum ,astazi ,Sorin Blejnar o sa vina la Vorbe Grele si sper sa ne lamureasca o data pentru totdeauna cu aceasta poveste de rahat,ce este prostia asta cu regina sau regele?Ce suntem copii sa credem toate prostile astia de doi lei si de doi bani?