Daily Archives: 6 martie 2011

Cica,este un lider provincial!

Cica,este un lider provincial Traian Basescu ,si ca dansul nu o sa mai fie niciunul prea curand de acum inainte ,vorbele de duh ii apartin dudui: Elena Udrea.Da ce sa spun!Cum este posibil asa ceva si de ce asa ceva ,pai daca este un asa lider provincial de ce a dus tara asta de rapa si de ce nu o scoate daca este asa de bun!?Probabil ,Udrea a vrut sa spuna ca este un lider provincial ca amant si nu o sa mai fie ca el nimeni prea curand de acum inainte!Sigur asta a vrut sa spuna si a incurcat vorbele ,asa este dansa mai incurca vorbele ,ca probabil se gandeste la altceva.

Daca este asa de provincial de ce dracului nu-l da o data jos de Boc,asta care si asa nu a facut decat sa ne ingroape si mai mult si o s-o tot faca daca o sa-l mai tina pe insul asta care se mai da si tare pe acolo ,pe la palatul Victoriei.Si asa nu-l da ,fiindca nu este o alta sluga mai buna decat dansul si asa si este ,cine oare mai este ca Boc?Nimeni si nici nu ma intereseaza cine o fi mai bun ca sluga si asa slugii in tara asta avem cu galeata ,dar cineva care sa mai si faca dracului ceva pentru tara asta nu avem ,pai de ce sa avem si ca sa ce ,si pentru ce si unde ne-ar duce treaba asta?Pe mine ma intereseaza daca face ceva pentru tara asta ,domnul Traian Basescu si din cate am vazut si am vazut cu toti de ce este in stare zeus ,se pare ca nu.Daca este atat de provincial de ce nu iesim o data pentru totdeauna din criza ,deoarece nu are nici un interes sa o faca si de ce sa o faca ,de ce sa nu ne chinuie un pic mai mult si poate nu stie sa o faca asa cum trebuie ,poate nu vrea sau ii place asa cum am zis sa ne chinuie pana la Dumnezeu si de astfel de insi m-am saturat,mai vreau si eu altceva de la viata asta ,si mi se pare si corect sa mai vreau si altceva.Vedeti ,asta este iar o manipulare ordinara ,facuta de Elena Udrea si acum toti o iau in seama acum ,toti o iau ca pe bune si eu nu cred asa ceva si de ce asi face-o ,ce a facut Traian Basescu ca sa fie un lider provincial?A,ca a promovat-o pe dansa ,prin nu stiu ce metode asta este o alta mancare de peste ,da sa vi in fata unor oameni si sa spui o asemenea aberatie mi se pare deplasat ,dar asta este ,ce sa facem acum ca sa schimbam aceasta situatie ,care si asa a devenit asa de penibila ,de nu stiu cum o sa mai iesim din ea ,probabil daca o sa vrem ,dar sigur nu vrem asa ceva ,fiindca ne complacem si noi in rahatul asta de doi lei si de doi bani si de ce am face-o?Cica este un lider provincial ,hai nu ma innebuni ,pai daca si dansul este un lider provincial ,eu de ce nu asi fi sau dumneavoastra sau oricare dintre noi ,care mai este si competent ,nu un ins care nu stie mai nimic ,asa ca domnul Boc care face poc ,ce sa-i facem daca face poc ,asta este situatia dansului,doar atat stie sa faca si asta ete.Eu cred ca l-a pus acolo ,ca premier ,doar ca sa ne faca noua in ciuda ,ca doar Traian Basescu stia ca Boc nu este bun de nimic ,dar nu avea alta sluga care sa faca tot ce ii spune dansul si nu cred ca o sa mai aiba o mai buna sluga ca Boc ,dar asta este partea a doua a problemei si cine stie ce o sa mai urmeze de acum inainte?!O sa vedem noi de acum inainte cat de provincial este Traian Basescu ,desi am vazut cat de provincial este dansul ,prin faptul ca a distru tara asta ,si vad ca continua sa o tot faca si noi stam asa si ne uitam ca prosti la dansul si uni dintre noi ,desigur deontologii lu’peste prajit cu saliva la gura il salutam si zicem bravo ,sa o ti tot asa sefu ,ma da bine le-a facut presedintele romaniei ,iar le-a dat teapa la prosti ,dar uni dintre noi nu ne dam seama ca ne-a dat si noua ,ce sa le cerem la prosti ,minte nu ai cum sa ceri asa ceva.Nici nu stiu daca povestea asta o sa se termine sau daca o sa fie si mai rau ca acum si sunt sigur ca o sa fie mai rau ,pentru ca nu avem oameni competenti ,care sa mai si faca ceva pentru tara asta ,nu doar sa fure si sa ne dea noua tepe si iar tepe ,asa nu se mai poate ,de fapt nu se mai poate de mult ,dar ce sa facem daca nu ai cu cine ,atunci cand nu ai cu cine te duci si iti dai cu ceva in cap si spui:oare ce am facut sa merit treaba asta?De ce asa ceva si pentru ce si ca sa ce?Desigur ,ca asa nu o sa ajungem niciodata niciunde ,dar daca asta ati vrut asta o sa avem multe vreme de acum inainte ,deontologiilor care sunteti de fapt nimic si nu o sa fiti niciodata nimic in tara asta si oriunde ati fi ,nu de alta dar sunteti prea prosti ca sa fiti ceva si ce sa va fac eu daca sunteti asa ,dar macar sa taceti dracului din gura de acum inainte ,fiindca m-am saturat si ne-am saturat de voi ca de Boc care face poc.