Daily Archives: 11 martie 2011

Cand se va termina o data clica lui Traian Basescu?

Oare cand o sa se termine o data aceasta clica al lui Traian Basescu?Habar nu am ,dar asi vrea o data sa se termine ,pentru ca nu mai pot asa si nu mai vrea sa mai vad ca nu face nimic pentru tara asta,care si asa se duce de rapa cu el cu tot si cu Boc ,si cu Udrea si cu cine mai vreti dumneavoastra?Eu ,personal vreau o alta tara sau mai bine spus vreau o alta fata a tari astia ,nu mai vrea asa ceva?Ca sa ce si pentru ce?Sunt sigur ca o sa se termine o data si o data aceasta clica al lui Traian Basescu ,asa cum se termina si viata unui om ,asa se va termina si regimul lui zeus ,care din pacate a fost un regim diabolic si continua sa fie si nu stiu daca o sa scapam o data pentru totdeauna de aceasta clica majiota ,care ne-a distrus pe toti ,poate si mintile si sufletul ,si cine stie ce ne-a mai distru ,dar este clar ca asa nu mai merge si nu o zic eu ,ci o zice o masa mare de oameni si atunci cand se aduna o multime de oameni si zic ceva ce se vede cu ochiul liber ,este si mai clar ca situatia a luat-o razna de tot.Am tot zis-o de am imbatranit de tot aici si o s-o tot zic pana o sa se rezolve o data si o data ,asa nu se mai poate?Nu o sa ajungem niciunde asa ,probabil o sa mai moara niste oameni in tara asta sau eu stiu ce se va intampla?Dar oricum daca o sa continuam tot asa ,nu se va intampla nimic bun ,ci o sa ne tot adancim in clica asta mafiota ,desigur ca noi o sa ne ducem dracului de tot si ei o sa se imbogateasca de tot pe spinarea noastra si o sa ne arunce la gunoi si nu cred ca in chestiunea asta este ceva nou ,toate sunt vechi si se stiu de cand e lumea si pamantul asta ,numai ca acum au luat-o razna rau de tot si daca in urmatoarea perioada nu se va intampla nimic bun in sensul de a remedia aceasta situatie este si mai clar ca o sa ne adancim de tot in prapastia asta care devine din ce in ce mai adanca si mai incapatoare pentru toata lumea din tara asta.Eu nu mai pot sa astept la nesfarsit aceasta schimbare ,nu mai pot ,ori o sa vina cat mai repede cu putinta ,ori o sa ne ducem dracului de tot ,ori o sa plecam toti din tara asta si o sa-i lasam pe ei sa faca ce vor cu tara ,nu ca nu ar face-o ,dar sa nu ii mai deranjam cu prostile noastre ,noi nu stim nimic din nimic ,ei sunt eminentele din tara asta ,ei stiu ce trebuie facut daia suntem in criza de cativa ani ,daia o sa ne ducem de rapa cu toti ,dar ei stiu si noi suntem ticalosi care vrem cu tot dinadinsul sa distrugem aceasta tara.Cel mai rau este ca nu avem nici o certitudine in tara asta ,nu se stie ce va fi maine si cel mai rau nu se stie incotro ne indreptam ,asta daca o sa ne mai indreptam catre ceva in tara asta?Poate,catre dezastrul total ,eu nu pot sa fiu optimist in ceea ce priveste viitorul acestei tari,pentru ca astfel mi-asi bate joc de mine si nu imi permit sa-mi bat joc de munca mea ,eu sunt realist si asta cred ca este cel mai bine si o zic inca o data si apasat:daca situatia din tara asta nu se va schimba in bine sau in si mai bine o sa ne ducem cu toti de rapa si nu cred ca vreti asa ceva sau poate vreti ,dar eu nu vreau ,eu nu vreau sa plec din tara asta ca asa vor astia de la putere.

Cutremur mare in Japonia

Am vazut astazi ce s-a intamplat in Japonia,un cutremur mare de 8,9 magnitudine.Da ,a fost groaznic ce s-a intamplat acolo si sper sa se termine o data ,nu de alta dar oameni de acolo nu merita ceea ce s-a intamplat ,dar ce sa facem?Asta este viata si trebuie sa mergem mai departe ,chiar daca uneori nu mai vrem acest lucru?!Au murit 60 de oameni si sunt in continuoare multi raniti si nu se stie ce o sa mai fie maine sau poimaine?Desigur ca avem si noi nevoie de asa ceva ,dar de data asta avem nevoie de asa ceva ,mai ales pe plan politic ,deoarece asa ceva nu se mai poate si nu mai vrem asa ceva ,de ce asa ceva ,ca sa ce si pentru ce?!Trebuie,asa cum am zis de o mie de ori si o s-o tot mai zic de acum inainte ,trebuie schimbata urgent aceasta clasa politica care a facut multe pagube in tara asta si vad ca continua sa tot faca ,fiindca nu ii opreste nimeni si asta este rau ,dar ce sa facem daca avem o gramada de tampiti care nu stiu nimic din nimic si care continua sa tot fure din tara asta ,care daca o sa tot continuam asa o sa ne ducem de rapa de tot si asta este pacat ,dar ce sa facem asta am vrut si asta o sa avem parte multa vreme de acum inainte!