Daily Archives: 17 martie 2011

Pacat de situatia din romania

Imi pare nespus de rau de ceea ce se-ntampla acum in tara asta,si imi pare rau de noi romanii ca trebuie sa suferim atata din cauza unor deontologii lu’peste prajit ,care si asa nu au nici o legatura cu viata asta si mai ales cu tara asta care se duce de rapa pe zi ce trece mai mult ,dar asta este.Este rau ca imi pierd timpul pentru niste insi care habar nu au sa faca nimic din nimic ,care nu construiesc si ei ceva pentru tara asta ,ce vor sa vin eu la putere ca sa fac lucrul asta ,da asi veni cu cea mai mare placere sa fac ceva pentru tara asta si pentru noi pana la urma ,dar nu pot ,pentru ca am decat 20 de ani si nu pot ,legea nu imi permite sa fiu acolo unde sunt ei acum ,da asi vrea dar nu pot si asta este.De ce trebuie eu sa stau sa analizez zilnic ceea ce face un ins sau o duduie in tara asta ,daca ar face dracului ceva pentru ea asi mai zice ,dar stau si analizez toate tampenile de doi lei si de doi bani,dar ce sa fac daca meseria nu ma lasa sa nu fac treaba asta,nu pot sa nu fac treaba asta ,uni isi mai fac treaba in tara asta ,nu ca ei care nu stiu decat sa fure si iar sa fure ,si cica ei vin la televizor sa ne dea noua lecti ce si cum sa facem cu viata noastra ,cica am iesit din criza si suntem pe plus intr-un trimestru sau altul ,ca o s-o ducem bine s.a.m.d.Cum sa nu ma enervez cand vad aberatile astia de tot rahatul ,cum se poate asa ceva si de ce asa ceva ,ce am facut eu ca sa merit lucrul asta si ce am facut noi ca sa meritam aceste banaliti de nimica toata,care si asa nu o sa ne foloseasca noua la nimic niciodata.De ce nu fac ei ceea ce trebuie pentru tara asta ,ar fi bine sa lase dracului toate prostile la o parte si sa faca o data ceea ce trebuie pentru tara asta ,dar ce sa stie ei sa faca decat sa ne minta in fata ,sa fure ,sa-si bata joc de tot si de toate si sa nu ne ofere noua nimic ,asa ca nu vor ei ,vor sa murim mai repede ,asta ca sa o duca ei mai bine ,poate uni o sa si moara intretimp ,dar eu nu o sa ma las si o sa ma bat cu toti cacati astia care cred fac bine tari astia ,dar in fond si la urma urmei o distrug si ne distrug si pe noi ,dar ce sa facem daca am acceptat lucrul asta ,acum trebuie sa ne asumam prostia pe care am facut-o cu toti ,chiar daca am votat sau nu ,trebuie sa ne asumam cu toti o tampenia ,care desigur ne-a afectat pe toti ,dar nu noi sa stam in prostia noastra ,sa fim asa ca din topor ,sa mergem doar intr-o singura directie ,sa nu avem nici o viziune asupra vieti astia ,sa nu ne dorim nimic si sa stam asa sa nu facem nimic si sa ne uitam la cer ,ca sigur o s-o ducem mai bine.Asa m-am saturat de neantul asta in care ne aflam cu toti ,in loc sa stau acum si sa vorbesc de ceea ce trebuie ,in loc sa vorbesc de lucrurile pe care ei le-au realizat pentru tara asta si pentru noi,eu ce fac stau si vorbesc despre nimic ,vorbesc despre cloaca lui Traian Basescu ,in care ne aflam cu toti ,pai despre ce sa vorbesc daca dansul este presedintele romaniei si daca Boc ,este asa zisul premier ,dar de fapt tot Traian Basescu este premier,pentru ca Boc este prea prost ca sa fie premierul romaniei si cred ca vedem lucrul asta cu toti si pana la urma s-a vazut cat de competent este Emil Boc si s-a vazut cate lucruri minunate si grozave a facut dansul pentru tara asta si pentru noi ,adica nu a facut nimci din nimic ,ci doar sa-si bata joc de noi si de toate categorile socio-profesionale din tara asta ,dar eu stiu daca stie Boc ce inseamna socio-profesionale?Nu stiu si nici nu ma intereseaza ,ci vad ca toti oameni din tara asta ,cum si-a batut joc de noi ,si-si bate joc in continuoare ,fiindca nu-l poate opri nimeni si cine stie poate i-a ajuns puterea la cap si cand unui om ii ajunge puterea la cap ,deja incepe sa se imputa si lucrul asta nu este dea bine,dar ce sa-i cerem lui Boc care face poc ,asta este ,atata stie dansul sa faca ,poc ,dar macar sa ne lase pe noi ,dracului in pace ,sa traim asa cum stim noi ,macar sa-si dea demisia o data ,si sa lase pe un om care mai stie sa faca ceva pentru tara asta ,nu de alta dar deja a devenit penibil si nu stiu de ce il mai tine Basescu in functie ,il tine ,pentru ca nu are o alta sluga mai buna ca Boc si asa si este ,ce sa ne mai tot ascundem dupa frunzisuri ,asta este ,este si va fi o buna sluga toata viata lui ,da dar Emil Boc o duce bine impreuna cu familia lui si clica lui ,in timp ce noi o sa murim de foame ,de sete ,nu o sa mai avem unde sa muncim ,nu o sa mai avem cu ce sa ne crestem copii ,asta daca avem ca nici copii in tara asta nu poti sa mai faci ,pentru ca nu ai cu ce sa-i cresti si asa nu avem pentru noi ,ce sa mai zicem daca am avea sau poate uni dintre noi chiar au un copil sau mai multi copii,dar asa cum am zis si o s-o tot zic aici de o mie de ori pana o sa va intre bine in cap ,chiar daca nu am votat cu toti pentru presedintia romaniei,cu toti suntem vinovati ,si eu ma simt vinovat ,dar asa cum v-am zis-o nu am ce sa fac ,dar cred ca cel mai bun lucru cu putinta posibil ,este sa ne asumam cu toti ceea ce am facut si sa vedem ce este de facut pe mai departe ,ca nu o sa renuntam la viata noastra si la aceasta tara ,doar asa ca vrea Traian Basescu si Emil Boc.Ce credeati ,ca o sa mai fie vreo pomana electorala sau ce?Ce credeati ca oamenii astia vorbeau serios atunci cand ziceau ca ei o sa modernizeze romania asta si o sa ne scape ei de coruptie si de comunisti ,dupa cate imi aduc aminte si Traian Basescu a zis acest lucru si a facut-o?Nu a facut-o ,pentru ca daca ar fi facut-o am fi vazut si noi lucrul asta ,dar nu a facut-o si atunci ce este de facut?Sa-si fi dat demisia pentru multe lucruri ,nu doar pentru aberatia asta.Eu am vorbit la timpul respectiv si am spus atunci direct si apasat ,ca treaba asta este doar o manipulare ordinara ,asa cum au fost toate pana acum ,este un cliseu sau mai multe clisee daca vreti ,dar ce mai conteaza acum ,ceea ce conteaza acum este faptul ca o ducem rau si ca trebuie o data pentru totdeauna sa facem dracului ceva ca sa iesim o data din tampenia asta de situatie ,care nu o sa fie buna niciodata si cum sa fie ceva bun ,mai ales ca suntem cu un picior in groapa sau cine stie poate cu amandoua picioarele ,asta ca sa fiu mai apasat.

Incompetenta ramane la putere

Am vazut ca motiunea de cenzura de ieri ,pe Codul Munci ,a picat ,ceea ce era de asteptat ,eu ma asteptam ca cada ,am tras si eu un dram de speranta,dar ce sa fac daca nu m-am inselat nici de data asta,asta este si trebuie sa mergem mai departe ,ceea ce ne dam seama inca o data ca incompetenta crasa si prostia din tara asta ,merg mana in mana si se pare ca o sa tot mearga de acum inainte ,ce sa facem daca asta suntem si mai ales daca ne complacem in prostia asta de doi lei si de doi bani ,asta este situatia si sper sa reusim si trecem si peste perioada asta neagra din viata noastra ,mai ales acum ca s-au scumpit toate si eu stiu ce o sa se mai scumpeasca de acum inainte?Poate si aerul ,daca s-ar putea sa-l scumpeasca.

E pacat ,totusi ca nu a cazut acest guvern de doi lei si de doi bani ,dar ce sa mai facem acum?Sa speram ca o scapam o data si o data de Boc care face poc ,de incompetentul asta ,care si asa sta pe post doar asa ca sa o duca el bine si familia dansului ,doar am mai zis de o mie de ori ca nu-l intereseaza soarta noastra si nu cred ca o sa-l intereseze de acum inainte ,nu de alta,dar o jigonie asa procedeaza si sunt sigur ca asa o sa procedeze si de acum inainte?Dar asta este situatia si ce sa facem daca asta am vrut asta o sa avem parte ,multa vreme de acum inainte?!Inca o data mi-am dat seama ca suntem o tara pierduta in orizont,si atat timp cat o sa mai stea insul asta in fruntea guvernului ,o sa ne ducem dracului si este pacat si de doi ,dar si de tara asta care si asa se duce de rapa pe zi ce trece mai mult ,am vazut inca o data ca au toata puterea la degetul mic al maini si putem noi sa facem orice si oricand ,nu de alta dar si asa nu o sa avem nici o sansa sa-l dam jos pe Boc,nu avem si asta este ,ce sa facem daca au toate mecanismele puteri la mana ,ce sa facem daca controleaza totul ,ce sa facem daca stiu toate smecherile posibile si neposibile din tara asta ,ce sa facem daca stiu totul si daca stiu sa faca in asa fel incat sa ramana tot ei la putere ,nu avem ce sa facem si asta este ,poate doar moartea o sa rezolve aceasta situatie penibila din tara noastra si de ce nu se mai poate suporta ,dar am trecut noi si prin alte perioade mai grele decat astea de acum si sunt sigur ca o sa trecem cu bine peste aceasta perioada nenorocita ,care si asa ne-a distrus de tot ,dar sper sa nu se mai repete istoria ,fiindca daca o sa fie asa o sa ne afundam de tot in mizeria asta si nu cred ca avem nevoie de asa ceva.Din acest motiv ,Emil Boc era asa de sigur pe el ,da ce sa spun ,las ca o sa-i vina si vreme lui si sper din tot sufletul sa scapam o data pentru totdeauna de acest om care si asa nu stie sa faca nimic pentru tara asta si implicit pentru noi ,cica mai este si profesor universitar ,de drept constitutional,sunt sigur ca nu a citit niciodata Codul Penal si sunt sigur ca nu stie nimic din nimic,astfel ne-ar fi scos adevarat din criza asta ,si nu balivernele pe care le tot spune in fiecare zi pe la televizor ,pai ce crede dansul ca noi suntem prosti lui sau ce ca nu am inteles ,vine in fiecare zi sa ne zica noua ca am iesit din criza si ca romanii o s-o duca din ce in ce mai bine ,cica a venit primavara ,tampeni de genul asta ,care si asa nu au nici o legatura cu viata si cu ceea ce se intampla in  tara asta ,mai face si pe arogantul cu noi ,pai cine este acest ins sa faca ceea ce face,adica nimic si iar nimci ,deoarece nu stie absolut nimic si am vazut noi lucrul asta ,si nici nu se mai pune problema ca am vazut sau nu ,si asa dansul nu a facut nimic performant pentru tara asta ,dar stie sa fie arogant.Asa m-am saturat de astfel de oameni ,dar ce sa facem asta am vrut si asta o sa avem multa vreme de acum inainte ,sunteti multumiti de ceea ce avem in tara asta ,la ora actuala ,adica nimic si iar nimic ,mai avem putin si o sa ne afundam de tot in rahat si nu stiu cine o sa ne mai poata scoate din aceasta situatie ,care si asa a devenit al dracului de penibila pentru tara asta ,implicit pentru noi ,care se pare ca nu vrem sa scapam de acesti oameii,care si asa nu o sa faca niciodata nimic pentru noi si nici pentru tara asta ,care incepe sa arate din ce in ce mai rau si mai urat.