Performante minime ale guvernului Boc

Am zis o data pe acest blog,faptul ca guvernul Boc este cel mai prost guvern din toate timpurile din romania,si acum o sa intaresc si mai mult aceasta afirmatie,oare ce performante a avut Boc care face poc care premieri,sa nu mai zic de echipa dansului care este un dezastru total,si asa vad ca este la moda sa spui acum acest cuvant performanta,sunt sigur ca multi nici nu stiu ce inseamna acest lucru,ce sa mai zic cu ce se mananca si cat de greu se obtine ceva in viata,ce sa mai zic sa faci performanta intr-un domeniu sau altul?Mai vad un lucru si asta ma deranjeaza rau de tot,toti prosti iau acest cuvant in gura si nu-l mai dau jos de loc,da ce sa spun!Ca tot a venit vorba de performanta,oare ce perfomanta au deontologii astia lu’peste prajit.Oare cand o sa mai scapam de guvernul asta,de Boc,de zeus&co,chiar m-am saturat de ei si nu numai,m-am saturat de multi cacati care umpla si traiesc pe acest pamant,dar sa fac nu eu mi-am ales sa vin pe acest pamant,este deranjat cand esti inconjurat de rahati,care manipuleaza si pe ceilalti din jur,impotriva ta,o manipulare ordinara,asta fiindca au interese peste interese in viata lor de cacat,si vin ei asa frumos si ne manipuleaza pe noi,manipuleaza pe alti impotriva noastra,uneori si a tari astia,acum ce sa facem daca suntem inconjurati de cacatii care nu vor face nimic niciodata cu viata lor,desigur ca nu toata lumea e la fel,stimez si voi stima pe multi oameni in viata asta,de voi ezita sa o fac atunci cand voi vedea ca sunt in jurul meu si a tari astia oameni care merita acest lucru,chiar credeti ca eu nu m-am saturat de razboiul asta inutil cu clica mafiota al lui Traian Basescu,si nu numai,dar nu pot sa nu imi fac treaba,atunci cand voi observa ca lucrurile se schimba voi schimba placa,si de abia astept sa o fac,deoarece m-am saturat si am inceput sa obosesc sa mai lupt in zadar,dar o voi face pana lucrurile vor reveni la normal,si o voi face asa cum trebuie,nu cum fac astia de la putere,adica nimic si iar nimic,isi bat joc de tot se de toate,isi bat joc de noi,de ei nu,pentru ca au reusit sa faca pentru ei tot ce se putea in viata lor ca sa o duca bine si au reusit sa ne sfideze rau de tot,pe mine au reusit sa ma sfideze rau de tot si nu numai ei,dar in fine.Sunt gata sa dau mana intr-un proiect pentru romania,sunt gata sa ajut tara asta,sunt gata sa-mi folosesc toata priceperea pe care o am pentru tara asta,desigur ca acum nu pot sa fac nimic,pentru ca nu imi permite varsta,dar in viata asta am invatat sa am rabdare,desi pe parcursul vieti mi-am cam pierdut-o,nu mai e asa de puternica ca la inceput,dar e si o sa am rabdare pana cand voi avea acea varsta care sa-mi dea dreptul sa candidez intr-o functie sau alta,nu de alta dar m-am saturat sa stau asa si sa astept sa faca alti pentru mine ceea ce trebuie,nu taica voi face eu ceea ce trebuie pentru mine,impreuna cu echipa mea,nu voi actiona singur pentru ca nu se poate,o voi face cu oamenii mei pe care ii stimez,ii voi stima,si ma bucur ca colaboreaza cu mine in proiectele pe care le facem impreuna,ca au incredere in mine si eu in ei,niste oamenii adevarati si eu personal sunt foarte mandru de ei,ma bucur ca i-am intalnit in viata si daca nu-i intalneam nu reuseam sa fac una alta in viata asta,poate reuseam,dar nu cred ca asa de bine si intr-un timp atat de scurt,nu sunt nici eu superman,sunt si eu om cu greselile mele,dar nu am gresit la fel de mult ca clica mafiota al lui Traian Basescu,eu nici macar nu am fost la putere,pentru ca nu aveam cum si nu am cum,fiindca am doar 21 de ani,si e logic ca nu aveam cum,dar ce sa le ceri la prosti care nu au altceva de facut decat sa comenteze zilnic toate aberatiile pe care le vad,le aud.

O sa fiu destul de clar si daca este nevoie o s-o spun aici de o mie de ori,pana o sa inteleaga si ultimul cretin sau cretina din tara asta: eu nu ma joc cu cuvintele asa cum se joaca cei de la putere si manipuleaza intr-un mod cat mai odios posibil,nu voi tolera marsavia,prostia,aroganta fara rost,sfidarea,bataia de joc,nu-i voi tolera in veci pe cacatii astia care au impresia ca ne jucam in tara asta de-a cuvintele,pe cacatii astia care nu au facut nimic cu viata asta,si mai ales ca acum vin si ne dau ei noua lecti despre una alta,si mai ales ce sa facem: pai ce am ajuns sa-mi dea mie lectii un cacat sau altul,un deontolog sau altul,mai ales ca mai si au tupeul sa vina in fata noastra si a mea si sa ne zica ce sa facem,de cand a ajuns un cacat sau o stoarfa sa-mi zica mie ce sa fac si cum sa fac,cei care ma cunosc si mai ales cu cei care lucrez de cativa ani,nu sunt multi,si nici nu cred ca conteaza cati ani lucrezi intr-un domeniu sau altul,ci conteaza sa-si faci treaba,degeaba lucrezi 30 de ani intr-un domeniu daca nu ai reusit nimic notabil,asta e politica mea de lucru si nu o voi schimba in veci,oricum nu o sa apara in veci numele celor cu care lucrez eu,pentru ca nici ei nu vor acest lucru si nici eu nu vrea acest lucru,e mai bine asa,nu de alta dar am nevoie de liniste si eu si oamenii mei.De ce dracului nu fac ei ceea ce trebuie pentru ei,pentru tara asta,asta daca au un proiect pentru romania,pe termen lung si viabil,concret,cred ca habar nu au ce insemna sa faci un proiect competent si bun pentru afacerea ta,pentru tara,in ultima ordine de idei,sa fie eficient,dar o sa revin pe tema asta,nu de alta dar am multe de lamurit si e bine sa lamuresc anumite lucruri,asa pentru prosti care au impresia ca eu ma joc aici,ca noi,in general,oamenii ne jucam aici in viata asta,uite ca nu ne jucam cu ceea ce facem prostilor care sunteti prosti si oricum ne vom face treaba in continuoare de o mie de ori mai bine ca voi,luminatilor,destetilor,numai voi faceti ceea ce trebuie in viata asta,numai voi modernizati viata si traiul pana la urma,numai voi ne ajutati,dar in fond ne omorati de tot,chiar va chinuiti sa reusiti acest lucru,uneori va iese,alteori nu.

About vorbeacide

Sunt cel mai bun si imi pare bine ca va ofticati!!!Voi sanctiona tot ce va fi de sanctionat,mai ales nereguriile puterii,a clici mafiote,voi fi foarte acid cu cine trebuie,nu voi dormi asa cum dorm toti deontologii lu'peste prajit.Voi actiona in functie de ceea ce voi observa,in functie de actualitate.Asta pentru toti deontologii lu'peste prajit care cred ca eu ma joc aici.

Posted on 25 mai 2011, in politica and tagged , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un comentariu