Daily Archives: 12 mai 2011

Manipulare ordinara

Traian Basescu: „am invatat sa nu am nici un fel de  incredere in politicieni”,pai atunci nu ai incredere nici in tine sau ce ca nu am inteles?Pai si matale ce esti?Nu esti tot politician sadea,de aici din romania,nu dumneata conduci tara asta si faci tot ce vrei din ea,adica nimic si iar nimic,mai bine zis praful.Traian Basescu de cand este la putere a facut ce a vrut din tara asta in lung si in lat,a pus ce oameni a vrut sufletelul dansului si acum vine si de zice noua ca a invatat sa nu aiba incredere in politicieni,si de la cine a invatat sa nu aiba aceasta incredere,de la el sau de la Elena Udrea?Si atunci in cine are dansul incredere?In Elena Udrea sau in cine,sa vina si sa se specifice in cine are incredere si asa nu o sa ne ajute pe noi cu nimic daca vine dansul si ne spune in cine are sau nu incredere.Oare de ce nu are dansul incredere in oameni,in popor,de ce nu face ceea ce trebuie pentru popor,da am inteles ca ii place puterea si lucrul asta i-a luat mintile de tot,i-a stricat mintile si eu stiu ce ia mai stricat?Ce manipulare ordinara,de doi lei si de doi bani,asa ceva numai dansul putea sa spuna si daca a spus asta ce am castigat noi?Va spun eu nimic si iar nimic,asa ceva nu se poate,cum poate sa vina si sa afirme asa ceva,de ce asa ceva si pentru ce,si ca sa ce?E ca sa zica lumea,uite ca nu crede in politicieni si crede in oameni simpli care mai fac ceva pentru tara asta care si asa se duce dracului de tot cu dansul la putere si cu Boc care face poc.Ce nu mai are ce sa ne spuna si vine cu o astfel de aberatie care si asa nu o sa aduca nimic si iar nimic tari astia,e mai e putin si vine marele congres al lui PD-L,partidul minune al tari astia,partidul care modernizeaza si reformeaza din temeli tara asta,numai noi nu facem ceea ce trebuie,numai noi suntem ticalosi care ii vrem raul si raul lor desigur,noi vrem sa-i terminam,noi si cu mogulii de presa care zi si noapte numai asta facem.Ce porcarie,deja mie greata,nu vedeti ca este doar o manipulare ordinara al lui zeus pentru partidul sau,asta ca sa-l mai ridice un pic,dar ce sa mai ridice ca si asa nu mai ai ce sa ridici,partidul asta sta groaznic de prost in sondaje,cred ca nu a stat niciodata asa de prost,asta din cauza politicilor defectuoase aplicate de Basescu&co,dar asta este ce sa mai zic acum ,cand am tipat in decembrie 2009 sa nu-l alegeti pe Basescu,voi ce ati facut l-ati ales?Pai de ce ati facut asa ceva si pentru ce si ca sa ce?O duceti si o ducem mai bine acum?Nu,o sa ne ducem direct in prapastie cu tot cu reforma statului lu’peste prajit si atunci o sa fiu si eu curios cu ce manipulare ordinara o sa mai vina si de data asta,nu stiu dar sper sa nu ajungem acolo!