Ochi pentru ochi si dinte pentru dinte !!!

 

Razbunarea politica,dar si individuala este mai puternica decat justitia si dreptatea in sinea ei,in naturaletea ei !
Viata este perversa si marsava,politica la fel !
Sigur la mijloc vorbim de bani,putere,faima si glorie care intr-un final imbraca forma decaderi,a declinului . Fiecare dintre noi vom avea un declin iminent,un final fericit sau dramatic ! Sigur nu conteaza cum mori,ci conteaza cum traiesti ! De fapt mori,exact cum ai trait !
Am vazut pana unde poate sa mearga ura personala a lui Basescu Traian,si nu numai ! Dar niciodaca aceasta ura nu este de ajuns,fiindca nimic nu este de ajuns pe acest pamant !
Eu am o regula generala pe care o respect in viata mea si o voi respecta pana voi muri si anume :
Cine ma jigneste pe mine urat,murdar si cine ma blocheaza si-mi vrea raul,nu am decat o singura regula si anume : ELIMINAREA SAU CURATAREA UNUI INDIVID SAU INDIVIDE DIN VIATA ACEASTA IN LIMITELE LEGI EXISTENTE ! Sincer nu glumesc,asta sunt eu si asa voi fi mereu !
In viata trebuie sa invatati sa nu-i permiteti numanui/a sa va jigneasca sau sa va foloseasca intr-un fel sau altu pentru as atinge jocurile marsave din viata aceasta !
Este normal si firesc sa-l inteleg pe Adrian Nastase ! Numai ca in viata este normal si firesc sa te debarasezi de dusmanul tau care ti-a vrut raul suprem si desigur sa-l elimini definitiv si irevocabil din viata aceasta !
Nu este bine sa ierti pe omul sau pe individul care-ti vrea raul sau chiar moartea,fiindca este mai convenabil sa ramai tu in viata decat sa ramana dusmanul tau !
Desigur viata este ciclica si se va razbuna pe fiecare in parte,cu siguranta vom sti acest fapt pe propria noastra piele !
De voi depinde ce alegeti in viata aceasta,alegeti cu cap si cu inteligenta,asta daca aveti asa ceva in capsorul vostru frumos sau urat ! Sau extrem de putred !? Diabolic !

About vorbeacide

Sunt cel mai bun si imi pare bine ca va ofticati!!!Voi sanctiona tot ce va fi de sanctionat,mai ales nereguriile puterii,a clici mafiote,voi fi foarte acid cu cine trebuie,nu voi dormi asa cum dorm toti deontologii lu'peste prajit.Voi actiona in functie de ceea ce voi observa,in functie de actualitate.Asta pentru toti deontologii lu'peste prajit care cred ca eu ma joc aici.

Posted on 8 Ianuarie 2014, in politica and tagged , , , , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

