CRIN ANTONESCU A INNEBUNIT DE TOT !!!?!????

Eu cred ca Crin Antonescu a innebunit de tot !
Masura pentru majorarea accizei se va amana pentru trei luni de acum inainte !
Nu stiu ce esec a avut guvernul Ponta si nu stiu ce victorie a avut Traian Basescu ?
Cum am spus si ieri sunt foarte ingrijorat de sanatatea psihica si fizica a lui Crin Antonescu !
Uitati ce face Crin Antonescu ?! Da iar si iar in guvernul Ponta ?! Orice decizie sau orice masura ar dori guvernul Ponta sa o aplice dansu nu este de acord !
Crin Antonescu incepe sa semele vertiginos dar sigur cu Basescu Traian ! Toti sunt prosti,numai dansu este corect si cinstit,numai dansu este un ins performant,numai dansu a lucrat in campanii electorale si tot dansu va castiga !
Urmeaza si dansu sa spuna cum a spus Basescu Traian : Am vrut sa fac multe pentru tara,neam si popor,dar nu am fost lasat de SRI,de SIE,de DNA,de ANI,mai nou de directia nationala antifrauda !

About vorbeacide

Sunt cel mai bun si imi pare bine ca va ofticati!!!Voi sanctiona tot ce va fi de sanctionat,mai ales nereguriile puterii,a clici mafiote,voi fi foarte acid cu cine trebuie,nu voi dormi asa cum dorm toti deontologii lu'peste prajit.Voi actiona in functie de ceea ce voi observa,in functie de actualitate.Asta pentru toti deontologii lu'peste prajit care cred ca eu ma joc aici.

Posted on 20 Decembrie 2013, in politica and tagged , , , , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

