SANGELE APA NU SE FACE IN ROMANIA !!!

Cata ura pentru acest partid si anume PSD ! Oare de ce ? Ce nu va place Adrian Nastase ? Nu va place cinismul si aroganta,ura si dispretul ,sangele rece si trandafirul rosu ? De ce nu va place ?
V-a placut Basescu Traian ? L-ati lins in fund o mare bucata de timp si acum vreti sa da-ti in PSD . Oricum,nu o sa aveti nicio sansa sa daramati acest partid de facto al Romaniei .
Nu va place disciplina,nu va place ordinea,solidaritatea si progresul,dar atunci ce va place ? Va place sa o frecati toata ziua buna ziua pe la televizor,desigur,aici luati niste bani grei de tot ca sa-i spurcati pe astia,pe politicienii care nu dau doi bani pe voi,va scuipa direct in ochi,fiindca si voi ii scuipati la fel . Ne scuipam si ne injuram pe zi ce trece mai mult decat am mege la WC sa facem sau sa nu facem ceva ? Ura aceasta ne dezbina pe zi ce trece mai mult ! Sigur ca mie imi place aroganta,tupeul si cinismul lui Adrian Nastase . Oare ce ar putea sa-mi placa iubirea si dragostea !
Tot ei o sa fie la putere,si anume politicienii care se schimba intre ei ca sosetele pe care nu le au in picioare !
Ce ati vrea acum sa se schimbe metehnele PSD’ului si ale vieti in general ? Oamenii sunt limitati in gandire si in simtire,toti suntem limitati si facem in aceasta viata cam ceea ce am facut de-a lungul ei si anume nimic din nimic ! Trece viata peste noi si o sa vedem la finalul ei ca nu am facut nimic,pentru ca am fost,mai mereu preocupati sa ne mancam intre noi ca javrelele si ca catelele in loc sa muncim si sa construim impreuna ceva cu drag pentru noi si pentru viitorul tari noastre ! Din acest punct de vedere nu reusim sa realizam nimic din nimic,fiindca suntem preocupati sa ne mancam uni pe alti,parca nu am fi oameni,parca am fi niste animale,de fapt asta si suntem . Asta este nivelul nostru si anume de javre care mananca puii mamelor,asta,pentru ca ne este foame si in al doilea rand pentru ca singele apa nu se face !!!

About vorbeacide

Sunt cel mai bun si imi pare bine ca va ofticati!!!Voi sanctiona tot ce va fi de sanctionat,mai ales nereguriile puterii,a clici mafiote,voi fi foarte acid cu cine trebuie,nu voi dormi asa cum dorm toti deontologii lu'peste prajit.Voi actiona in functie de ceea ce voi observa,in functie de actualitate.Asta pentru toti deontologii lu'peste prajit care cred ca eu ma joc aici.

Posted on 10 Noiembrie 2013, in politica and tagged , , , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

