UN BAC AL NIMANUI !!!

Am vazut ce s-a petrecut cu acest bac 2013 .
Nu mai am ce sa mai spun . Am spus-o de atatea ori aici .
Sincer nu-mi place cum a ajuns invatamantul romanesc actual si nici clasa politica,dar nici oameni din ea !
Puterea,bani si faima te orbesc in viata asta mare,dar viata este atat de scurta incat maine s-ar putea sa nu mai fi !
Nu este vorba ca sunt eu pesimist,dar viata asta este atat de scurta,incat ar trebui sa ne apreciem mai mult intre noi,indiferent de clasa sociala.
Uite eu as vorbi cu un ins sau altu,dar el sau ea a murit candva si nu mai am cum sa vorbesc cu aceste persoane care au avut o anumita experienta in viata asta grea si dificila !
Ironia sorti ,dar si a vieti este atunci cand vrei sa vorbesti cu cineva,dar acea persoana nu mai este,fiindca s-a dus,i-a venit vremea !
In viata este bine sa fi multumit,asa cum este ea,grea sau usoara ! Nemultumitului i se ia daru,iar eu sunt multumit la ora actuala,cat se poate,fiindca intotdeauna este loc de mai bine !
Viata le leaga pe toate si asa o sa fie mereu ! Sincer imi pare rau ca multi oameni sunt nemultumiti in tara asta,dar asta este viata si asa o sa fie mereu .
De fapt asa se-ntampla cand iti omori conducatorul,si aici ma refer la Nicolae Ceausescu !
De fapt asa se-ntampla mereu,indiferent ce conducator ar fi el
Sincer eu nu am inteles nimic din nimic din ceea ce a vrut sa faca Basescu Traian cu tara asta ! Sigur ca a vrut sa o conduca din toate punctele de vedere ,a reusit,dar nu va lasa nimic in urma sa !
Atunci cand creezi un sistem mafiot in jurul tau,vei fi automat urat de x si de y,dar culmea este ca si alti o sa creeze in jurul tau un sistem mafiot,gen USL ,dar inca nu am inteles de ce nu l-au dat jos pe Traian Basescu ! Probabil,au vrut sa-l umileasca,de asta nu l-au dat jos ?! O sa vedem in timp daca au reusit sau nu aceasta schema ?!

About vorbeacide

Sunt cel mai bun si imi pare bine ca va ofticati!!!Voi sanctiona tot ce va fi de sanctionat,mai ales nereguriile puterii,a clici mafiote,voi fi foarte acid cu cine trebuie,nu voi dormi asa cum dorm toti deontologii lu'peste prajit.Voi actiona in functie de ceea ce voi observa,in functie de actualitate.Asta pentru toti deontologii lu'peste prajit care cred ca eu ma joc aici.

Posted on 9 Iulie 2013, in politica and tagged , , , , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

