O mana se spala pe alta !!!

Din pacate este prea mult haos in tara asta mizerabila ,iar daca nu vom scapa de acest haos,de aceasta mizerie umana,colectiva,de grup,dar si individuala nu vom reusi niciodata sa iesim la liman .
Cand se va termna oare acest sistem mafiot, in care noi traim de ceva vreme in Romania ?! Cand ?
Cred ca niciodata,asta,pentru ca va fi intotdeauna un „sef” care va patrona un grup infractional,un grup mafiot,desigur ca dupa ce nu o sa mai fie acest „sef”,acest grup infractional se va duce de rapa,se va duce dracului de tot,desigur ca mie imi place treaba asta .
Ce functia de executie nu este buna . Ba da este .
Si functia de conducere este buna,dar daca aceasta functie este exercitata doar pentru propriul interes personal,ea se va duce de rapa o data cu tine .
De-a lungul timpului in tara noastra s-a furat extrem de mult,cred ca s-a furat pentru zece generati de acum inainte . Desigur ca si de acum inainte se va fura,intotdeauna se va gasi cate ceva pentru a se fura ceva sau altceva,nu mai ca tara noastra se va duce de rapa,se va duce in prapastie,se va duce dracului de tot . Personal,mie imi place treaba aceasta,sa se duca de rapa tara asta,eu unu nu mai am nicio afinitate pentru tara aceasta,si este mai bine asa pentru mine .
Problema este nu ca se fura ,ci ca nu se pune in loc nimc . Si mai este o alta problema mare de tot,sunt prea multi hoti si hoate in Romania . Parca nu era asa intr-o perioada sau nu am vazut eu bine in acea perioada.Acum nu mai ai loc de ei,sunt peste tot,sunt ca ramale,nu vom scapa in veci de ei sau de ele,nu de alta,dar vor veni alti in loc si acest sistem va functiona la nesfarsit !Mai este o mare problema la noi,la romanii , nu stim nici macar sa furam bine,desigur ca suntem inventivi in aceasta materie . E macar suntem si noi pe primul loc la ceva,numai ca ne dam in cap unu altuia,iar daca vom continua in acest stil nu vom ajunge prea departe in Europa . Relatiile noastre se vor diminua,vor stagna,economia va stagna si ea,totul va stagna . Ma ce tara putem sa fim,te ia cu dureri de cap cand vezi asa ceva .
Poate cine stie,lucrurile se vor schimba in viitor,desi eu nu cred asa ceva ! Sa nu fie mai rau de atat,iar eu inclin sa cred ca o sa fie mai rau decat este acum .

About vorbeacide

Sunt cel mai bun si imi pare bine ca va ofticati!!!Voi sanctiona tot ce va fi de sanctionat,mai ales nereguriile puterii,a clici mafiote,voi fi foarte acid cu cine trebuie,nu voi dormi asa cum dorm toti deontologii lu'peste prajit.Voi actiona in functie de ceea ce voi observa,in functie de actualitate.Asta pentru toti deontologii lu'peste prajit care cred ca eu ma joc aici.

Posted on 19 Iunie 2013, in politica and tagged , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

