O CATASTROFA DE OM A CONDUS ROMANIA !!!

Eu nici nu stiu pentru cine mai vorbeste B. Traian ! Daca dansu si-ar da demisia din functia de presedinte al Romaniei,totul ar fi atat de simplu si atat de clar pentru noi toti . Dansu vorbeste despre privatizare,resurse,declaratii de presa pompoase si nesemnificative . Dansu a dat mana cu Ponta,dar il ataca pe unde poate,il ataca din orice,il ataca peste tot . Aici nu mai putem vorbi despre coabitare,ci putem vorbi despre o nesimtire crasa . Cu un astfel de stil nu o sa ajungem niciodata niciunde in lumea asta mare ! Ce dracu poate sa fie in mintea oamenilor,ce dracu ne tot tachinam pe zi ce trece mai mult,de ce oare facem treaba asta,eu unu nu pot sa inteleg treaba aceasta ! De-a lungul timpului am incercat sa-i inteleg pe oamenii din jurul meu,pe oameni in general,nu ai ce sa intelegi,prostia nu poti sa o intelegi,poti doar sa o eviti,dar din pacate ea se tine scai de tine pe oriunde te-ai duce !
Sunt niste lucruri care ma scot din sarite rau de tot,dar si asa nu o sa am eu cum sa rezolv aceasta tara,se pare ca tara aceasta m-a rezolvat pe mine si nu eu pe ea !
Ce dracu a generat B. Traian pentru tara noastra,dansu nu vede ca ne-a bagat in rahat de tot ! Dansu nu vede ca chiar dansu ne-a distrus tara aceasta . Cum am putea noi sa generam o anumita crestere pentru tara noastra,daca in fruntea statului se afla o catastrofa de om . O catastrofa de om ne-a condus tara timp de 9 ani spre dezastru,spre faliment,iar acum dansu vrea ca guvernul Ponta sa genereze o anumita crestere economica? Cu cine ? Cu Basescu Traian !?

About vorbeacide

Sunt cel mai bun si imi pare bine ca va ofticati!!!Voi sanctiona tot ce va fi de sanctionat,mai ales nereguriile puterii,a clici mafiote,voi fi foarte acid cu cine trebuie,nu voi dormi asa cum dorm toti deontologii lu'peste prajit.Voi actiona in functie de ceea ce voi observa,in functie de actualitate.Asta pentru toti deontologii lu'peste prajit care cred ca eu ma joc aici.

Posted on 30 Mai 2013, in politica and tagged , , , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

