Viata este simpla,dar ordinara !!!

Sincer eu nu am inteles de ce trebuie ca noi oamenii sa fim mai buni doar in Saptamana Mare,doar de Pasti,de Craciun si eu mai stiu cand ?! Sunt multi ipocritii in tara aceasta,dar si multe ipocrite !
Nu cred si nu ar trebui sa existe un Zeu ca noi sa fim mai buni ?! Nu trebuie sa existe un pretext oarecare sau ceva anume ca noi sa fim mai buni si mai sufletisti !
Eu nu cred in niciun zeu ca eu sa fiu mai bun cu cine trebuie ! Nu .
Oamenii in viata aceasta se leaga de tot felul de lucruri,asta pentru a o duce bine si pentru a trai frumos,si atunci oamenii cred in zeii,in Buda,in Dumnezeu,in Alah,in Basescu,in Ponta,in Antonescu,in Udrea,intr-un superman care i-ar putea sa-i scoata din mizerie !
Nimeni dragii mei nu o sa va ajute in viata aceasta ! Daca voi nu va ajutati singuri,nu o sa va ajute nimeni ! O sa va ajute oamenii care chiar tin la voi cu adevarat,dar daca o sa rasturnati borcanul cu miere pentru a merge la un borcan mai bun si anume cu gem,nu o sa faceti altceva decat, in asa fel incat viata voastra sa fie un Iad perpetuu,un calvar,si nu cred ca ati vrea asa ceva ?!
Degeaba ai averii daca nu esti multumit,iar eu am ajuns in faza in care sunt multumit,nu de alta,dar nemultumitului i se ia daru !
Ar fi bine ca in viata voastra sa nu cumva sa gresiti din punct de vedere tactic si tehnic ! Cand cineva va spune sa nu faceti un lucru,el sau ea va spune acest lucru,doar din simplu motiv ca vrea cu tot dinadinsul sa gresiti !
Ar fi bine sa aveti incredere nu mai si nu mai in voi ! Ar fi cazul sa nu va luadati ca aveti nu stiu cate averii,bunurii,pozitii si eu mai stiu ce ati putea sa mai aveti ?! In viata este bine sa stiti sa faceti orice oricand,si anume sa munciti orice ! Sa nu incepeti sa mintiti,asta pentru ca o sa mintiti pana la finalul vieti voastre ?! Sa nu incepeti sa faceti matrapazlacurii de tot felul ! Sa nu va omorati cu tot felul de produse toxice ! Si cel mai important lucru sa nu-i judecati pe oamenii din jurul vostru !
Dincolo de avere,pozitii,faima,putere,femeii,barbatii,exista de fapt trei lucruri mari in viata aceasta pe care noi le omitem sa le atingem si anume : uitam sa iubim,sa iertam si sa traim aceasta viata ! Iar unii sau altii uita ca viata este facuta pentru a trai si nu pentru a castiga nu stiu cate averii pe acest pamant ! Azi suntem,iar maine s-ar putea sa nu mai fim ?!
Nu cred ca conteaza cat de mult traim,ci conteaza daca noi suntem multumiti de viata pe care am trait-o sau pe care o traim in viata noastra ! Viata aceasta nu este o mare filozofie,ea se duce exact cum vine,iar zilele noastre sunt numarate exact din momentul in care noi ne-am nascut ! Eu daca as avea de ales in a ajunge in Iad sau in Rai,as alege sa vin inapoi pe acest pamant,asta,pentru ca viata este cel mai frumos lucru cu putinta pe care am putea sa o avem,de fapt,m-as intoarce sa fac ceea ce nu am putut sa fac cu viata aceasta,dar inca nu este timpul pierdut,pentru ca eu ma razgandesc extrem de repede in obtiuniile pe care le iau !
Eu nu am nevoie de niciun zeu ca sa iert sau sa ajut pe cineva ! Mi se pare cea mai mare josnicie posibila sa pretind sau sa-l conditionez pe cineva,ca daca a gresit fata de mine,automat trebui sa-mi ceara si iertare . Treaba aceasta cu iertarea este o poveste de doi lei si de doi bani ,fiindca,automat a doua zi sau a treia zi un individ sau o duduie o va lua de la inceput cu prostiile pe care le-a facut pana acum ! Oamenii sunt extrem de posesivi,si ei sau ele au nevoie ca un ins sau o fatuca sa le ceara iertare,asta pentru a se simti ei sau ele bine ! Aici este vorba de o anumita dominatie pe care un om sau altu vrea sa o posede cu tot dinadinsul asupra unui om sau altu ! Oamenii sunt egoistii si orgoliosii ! Viata este extrem de simpla,noi ne-o facem grea prin deciziile pe care le luam la un moment dat in viata aceasta !

 

About vorbeacide

Sunt cel mai bun si imi pare bine ca va ofticati!!!Voi sanctiona tot ce va fi de sanctionat,mai ales nereguriile puterii,a clici mafiote,voi fi foarte acid cu cine trebuie,nu voi dormi asa cum dorm toti deontologii lu'peste prajit.Voi actiona in functie de ceea ce voi observa,in functie de actualitate.Asta pentru toti deontologii lu'peste prajit care cred ca eu ma joc aici.

Posted on 3 Mai 2013, in politica and tagged , , , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

