Religia,cel mai mare troc din lumea asta !!!

Cica,vine Pastele ! Eu nici nu stiam de acest lucru ?! E stiam,dar pe mine nu ma pasioneaza povestiile de doi lei si de doi bani !
Eu nu pot sa cred intr-o asemenea poveste abracadabranta,nu de alta,dar ma uit in buletin si vad din pacate ca am imbatranit si e mult mai bine sa fiu un ins care nu mai crede in povestii spuse unor oamenii care se agata de orice pentru a mai avea o speranta ca lucruriile s-ar putea schimba in bine in viata lor !
Eu nu am nicio tangenta cu religia si aceste sarbatorii,care de fapt,sunt doar niste zile de marketing pentru a mai scoate un ban de pe urma oameniilor ! Pastele,Craciunul si ce o mai fi sunt doar niste instrumente artificiale de facut banii ! Sigur daca as putea sa fac din aceasta o afacere personala de scos banii,da as crede in asa zisu instrument numit : RELIGIE .
Daca te uiti la cer si te rogi,nu iti va cadea din cer nimic niciodata,nici banii,nici sanatate,nici bunastare,nici liniste,nici nimic ! Mancarea nu cade din ceruri,este logic si firesc sa fie asa ! Mai degraba as face un troc,nu mai conteaza cum se numeste el decat sa ma duc ca un ipocrit la biserica si sa iau lumina,si sa spun si eu ca sunt un bun crestin,un credintios adevarat,un suflet de aur . Vremuriile au trecut si ma bucur ca s-au dus asa cum s-au dus ! Sigur ca regretele sunt tardive si inutile !
Pe mine ma lasa fix rece aceasta sarbatoare,eu sunt un om cu sange rece,chiar daca el este cald,si sper sa raman la fel ! Ma pasioneaza mai mult serbii decat religia in sine,si multe alte lucrurii marunte,dar mari !
Nu am inteles de ce trebuie ca eu sa respect aceasta traditie si nu inteleg de ce turma si anume oamenii din tara noastra respecta cu strictete aceasta sarbatoare ! Cand ma gandesc ca sunt doar doua zile de circ,ma lasa rece o traditie care persista intr-o tara de hotii si mafiotii ! Da,daca tara noastra ar fi fost curata,da,poate ma interesa si pe mine acest circ monstruos ?!

About vorbeacide

Sunt cel mai bun si imi pare bine ca va ofticati!!!Voi sanctiona tot ce va fi de sanctionat,mai ales nereguriile puterii,a clici mafiote,voi fi foarte acid cu cine trebuie,nu voi dormi asa cum dorm toti deontologii lu'peste prajit.Voi actiona in functie de ceea ce voi observa,in functie de actualitate.Asta pentru toti deontologii lu'peste prajit care cred ca eu ma joc aici.

Posted on 2 Mai 2013, in politica and tagged , , , , , , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

