Politicienii sunt cinstiti,dar dorm cu coruptia in pat !!!

Banii sunt exact ca ochii dracului ! Iti fac cu ochiul si la un moment dat te indeamna chiar ei sa pui mana pe ei in mod legal ! Desigur ca cea mai mare libertate si cea mai mare siguranta pe care ai putea sa o ai,este atunci cand dispui de resursele necesare pentru a trai si pentru a-ti asigura un trai cat mai decent cu putinta !
Oricat de corect si de cinstit ai vrea sa fi sunt unii sau altii care se ocupa de matrapazlacurii de cea mai joasa speta ! Da,dar de cuvantul pungaseala ati auzit cumva,mie mi se pare fenomenal de tare acest cuvant !
Acum inteleg de ce unii sau altii imi sugerau ca eu ar trebui sa fiu mai prudent in actiuniile pe care le fac,asta pentru ca mai scapam si eu cateodata o virgula sau un punct si nu mai iesa bine o factura sau o chitanta !
Ceea ce este curios este faptul ca toti hotii din tara noastra s-au adunat in politica,sigur ca Crin Antonescu nu pare a fi un om corupt,mie nu mi-a dat impresia de aici,de la distanta,ca ar fi cumva un om care face actiunii ilegale si ilicite,asta pentru as satisface poftele sale sau ale sufletului sau ! Eu de aici asa l-am mirosit !
Am vaga impresia ca cei mai cinstiti oamenii din aceasta tara,sunt de fapt, cei mai corupti oamenii din aceasta tara,asta pentru ca unii sau altii ma tot bat la cap cat de curati si cat de cinstiti sunt ei sau ele ! Povesti de doi lei si de doi banii !
Nu stiu ce perspective am mai putea sa avem in tara noastra?Mai ales ca traim intr-o tara de hotii si de hoate ! Cum nu sunt un pic atent cum ma fac unii sau altii,da, dar uita de faptul ca la randul lor vor fi facuti si ei tot cu aceleasi metehne,deoarece orice nas isi are nasul sau poate nasa ?! Desigur ca mafiotii sau camatarii sunt mai tari ca hotii,asta fara doar si poate ! Nu ca as fi eu un mare mafiot ca sa stiu acest fapt,dar asa am auzit si eu prin targ ! Mai ales ca se plimba multi tampitii prin targ mai degeaba,nici nu mai conteaza ce fel de targ ar putea sa fie ! Pe mine ma enerveaza tare de tot faptul ca unii sau altii se agita mult si nu fac nimic din nimic,asta pentru ca stiu faptul ca ei sau ele vor urmari intotdeauna cate ceva,doar securitatea din ei sau ele nu ii lasa sa nu urmareasca ?! O data un mare dobitoc mi-a spus faptul ca eu sunt un securist imputit,nici nu as avea cum sa fiu,nu de alta,dar m-am nascut in 1990,si nu am nicio legatura sau nicio apartenenta pentru securitate,da,dar pentru spionaj am,am o mare afinitate pentru spionii si imi pare rau ca nu pot sa fiu eu un mare spion pe acest pamant si mai ales in tara noastra ? Eu cred ca acest dobitoc era el un mare securist imputit si din acest punct de vedere m-a facut pe mine cum m-a facut ! Da viata este grea,cand ai langa tine niste oamenii batuti in cap de-a dreptul !
E,eu am fost facut in toate feluriile posibile si neposibile de-a lungul timpului pana acum ! Ceea ce este distractiv aici,este faptul ca cei care m-au facut in aceste felurii o sa se chinuie mult de acum inainte,fiindca asa este viata,ea se-ntoarce,si multi vor suferi in chinuri groaznice !!!
Atunci cand te plictisesti si atunci cand nu faci nimic concret pentru tine,bagi altora tot felul de bete in roate,asa cum mi-au bagat si-mi baga si acum multi altii din tara aceasta ! Nu mai ca eu am nevoie doar de o singura ocazie ca sa-i fac pe unii sau pe altii,nu de alta,dar cineva m-a invatat candva ca nu este frumos in viata sa ratezi ocaziile pe care le ai,indiferent ce fel de ocazii ar fi ele !
Nu numai tara noastra o duce rau,ci si Uniunea Europeana,increderea in ea s-a slabit de vreo 9 ani ! Sa nu mai spun de greci,de spanioli,de portughezi,de italieni,si francezi au avut probleme cu taxele si impozitele,si mai nou si ciprioti au probleme ! Deci toate lumea au mari probleme si noi oameni avem probleme,mai ales ca ne mancam zi de zi intre noi,ne roade ciunda,ciuda ne iese pe gura/din gura !

About vorbeacide

Sunt cel mai bun si imi pare bine ca va ofticati!!!Voi sanctiona tot ce va fi de sanctionat,mai ales nereguriile puterii,a clici mafiote,voi fi foarte acid cu cine trebuie,nu voi dormi asa cum dorm toti deontologii lu'peste prajit.Voi actiona in functie de ceea ce voi observa,in functie de actualitate.Asta pentru toti deontologii lu'peste prajit care cred ca eu ma joc aici.

Posted on 1 Mai 2013, in politica and tagged , , , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

