POLITICA ESTE MANA IN MANA CU SERVICIILE SECRETE !!!

Ce serviciile secrete impreuna cu spectrul politic nu pot colabora sau coabita pentru un interes comun? Sigur interesul de a acapara pozitii,putere si banii,nu pentru interesul national si pentru asa zisu stat, numit stat de drept ! Nu este rusine sa colaborezi,este rusine sa nu coabitezi ! Din partea mea ar putea sa colaboreze si cu mafia si cu camatarii,si asa o fac pentru ei,si nu pentru tara noastra si implicit pentru noi ?! Eu nu am nicio problema in a colabora cu toata lumea,pentru mine toti oamenii din tara aceasta conteaza,fiecare din ei/ele ma pot ajuta la un moment dat cu cea mai banala informatie posibila care ar putea sa ma ajute cumva intr-un fel ? Sincer nu am nicio problema in a colabora si cu zeus,nu de alta,dar am imbatranit sa mai cred in principii,in valorii,in normalitate,in corectitudine,in programe,in proiecte ! Ce eu nu as putea sa coabitez cu dracu,ba da as putea cu cea ma mare lejeritate . Faptul ca serviciile secrete lucreaza impreuna cu politica romaneasca actuala mie imi da impresia ca sunt mana in mana,iar democratia cu principiile si obligatiile ei nu mai valoreaza nimic din nimic ! Eu am o afinitate deosebita pentru serviciile secrete,intotdeauna mi-au placut si o sa-mi placa,imi pare rau ca nu fac parte din ele,dar nu este niciodata prea tarziu pentru a te apuca de altceva in viata aceasta ! Mie imi place sa fac orice,sigur ca nu pot sa fac chiar orice,dar un anumit risc o sa-mi asum intotdeauna,fiindca daca nu risti nu castigi,sigur asta nu inseamna ca va fi intotdeauna valabil acest fapt ?! Unii sau altii sunt stupefiati de ceea ce se-ntampla in tara noastra ,eu nu sunt,fiindca vin dintr-un oras in care aceste lucruri sunt la ordinea zilei ! Sigur ca nu am apucat sa fac si eu „comert” asa cum se facea la Lugoj si inca se mai face,mai ales in Banat ,am apucat ceva pe aici in Gorj,dar din pacate Gorjul nu poate sa traiasca la nesfarsit din minerit si anume din Rovinari si Turceni ! La un moment dat aceste resurse se vor epuiza,se vor termina,desigur ca si noi ne vom termina la un moment dat,dar pana atunci am putea totusi sa ne prefacem ca lucram pentru binele tari,dar si in spiritul legi tari noastre care respecta din minut in minut legea ! Sigur ca multi dintre coruptii tari noastre se plimba si acum liberi pe strada,oare de ce ? Fiindca serviciile secrete impreuna cu minunatul domn,asa zisu presedinte-jucator si anume Traian Basescu,acest ins care rade din secunda in secunda,tocmai ca si eu rad din secunda in secunda ! Caii de coabitare se vor gasi mereu,trebuie doar sa le cauti acolo unde trebuie ! Serviciile secrete impreuna cu politica pe care zeus a dominat-o intr-un mod autoritar a reusit in cele din urma sa innabuse democratia,sa o sufoce de tot,sa o ingroabe de tot,sa o duca in inferioritate,sa o umileasca de-a dreptul,sa o descalifice din punct de vedere profesional ! Si acum se foloseste de cainii dansului pentru a-l elimina pe Crin Antonescu din cursa sa de a deveni viitorul presedinte al Romaniei,asta din pricina faptului ca Crin Antonescu este un ins corect,profesionist si profesional din toate punctele de vedere ! Zeus nu-i place ca cineva sa fie mai bun ca dansu,iar dansu a facut,va face si probabil va face pana in ultima secunda din viata sa orice pentru a-i opri pe acei oameni care sunt mai buni ca dansu,iar pentru acest fapt se foloseste de serviciile secrete,de fapt se foloseste de toate instrumentele posibile si neposibile pentru a ramane la putere si pentru a fi pionul principal in statul statul roman,numit asa zisu stat de drept !

About vorbeacide

Sunt cel mai bun si imi pare bine ca va ofticati!!!Voi sanctiona tot ce va fi de sanctionat,mai ales nereguriile puterii,a clici mafiote,voi fi foarte acid cu cine trebuie,nu voi dormi asa cum dorm toti deontologii lu'peste prajit.Voi actiona in functie de ceea ce voi observa,in functie de actualitate.Asta pentru toti deontologii lu'peste prajit care cred ca eu ma joc aici.

Posted on 24 Aprilie 2013, in politica and tagged , , , , , , , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

