Glontul si emotia lui Adrian Nastase !!!

a da ce emotiv este Adrian Nastase ,dansu care a fost la puscarie . Ce destin a avut si dansu,uite iata ca soarta l-a tinut in viata,iar puscaria i-a dat o noua experienta de a vedea lucruriile mai bine ! Imi place de dansu . Cineva prin targ m-a intrebat o data ma da, de ce iti place atat de mult de acest ins,doar a vandut viitorul tari noastre,iar eu i-am raspuns pentru are sarm !
Sigur ca cel,dar cel mai mult imi place de Vladimir Putin,pentru ca este un om si un format complet pentru viata aceasta ! Nu am vazut pana la dansu un om care sa aiba atata calitate in dansu . Dansu are o calitate rafinata si slefuita ca un diamant .

Ceea ce este de remarcat la Adrian Nastase este faptul ca dansu are aceeasi privire de sarpe bland,intotdeauna mi-a placut privirea sa,parca ar fi un mafiot,un derbedeu politic,un ins iscusit in a arunca priviri de groaza,exact ca un vanator care isi vaneaza prada zi si noapte ! Sangele rece din privirea dansului spune multe despre dansu,nici glontul nu a vrut sa intre in dansu,asta pentru ca s-a speriat de privirea sa ucigatoare,de privirea sa de ciclop,de privirea dusman inrait al lui Basescu Traian ! Dansu este un ins erudit,la fel ca si privirea sa,privirea sa ucide tot ce se poate in jur.Nastase isi face simtita prezenta doar cu privirea sa de om sarmant,dar un vivace care stie sa ingroape atmosfera prin simpla sa prezenta !

About vorbeacide

Sunt cel mai bun si imi pare bine ca va ofticati!!!Voi sanctiona tot ce va fi de sanctionat,mai ales nereguriile puterii,a clici mafiote,voi fi foarte acid cu cine trebuie,nu voi dormi asa cum dorm toti deontologii lu'peste prajit.Voi actiona in functie de ceea ce voi observa,in functie de actualitate.Asta pentru toti deontologii lu'peste prajit care cred ca eu ma joc aici.

Posted on 22 Aprilie 2013, in politica and tagged , , , , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

