Romania se va duce dracului !

Romania se duce incet ,dar sigur spre prapastie,spre nimic,spre neant ! Eu credeam ca daca scapam de Boc care face poc o sa ne fie mai bine,dar se pare ca nu este asa ! Se pare ca ne este mai rau ! Cand sa laud si eu USL,nu mai am ce sa laud ! Cum pot sa laud pe cineva care s-a luptat din rasputeri sa-l dea jos pe Basescu ,sa-l elimine, sa-l extermineze d.p.d.v. politic si acum Ponta da mana cu dracu ! Halal politica,halal oamenii politici ! Parca as asista la un meci prost de fotbal,la un meci de divizia B ,nici Pandurii cand erau in B nu jucau asa de prost ! Ma duceam la meci de dimineata,dar stiam totusi ca vad ceva . Pandurii a intrat din B in A,dar se pare ca politica noastra intra dintr-un rahat in altu ! De fapt asta inseamna marea politica din tara noastra si anume o mancare proasta data pentru porcii ! Saraci porcii !
Indiferent ce ar vota romanul de rand,tot ce vor fac politicienii nostri care sunt de stanga,dreapta,centru,dar pana la urma ei sunt doar niste coruptii,mafiotii,lasii,nesimtitii,lacomii si orgoliosii ! Sa stea linistiti acolo unde sunt ei,fiindca tot in Iad o sa ajunga ! Tara noastra se duce de rapa de tot,din partea mea nu are decat sa se duca ! De ce sa mai cred eu ca aceasta tara va iesi la suprafata,la liman,ca va iesi din mizerie si mai ales din mizeria politica care si-a pus amprenta pe tara ca mucegaiul pe pereti ! O sa vina scadenta pentru toti,iar atunci o sa vedem cu toti ca am ajuns in acelasi loc si anume in : IAD .
Ce este trist cu adevarat este faptul ca dupa Basescu,Ponta si Crin o sa vina alti trapadusi care vor face aceleasi lucrurii si anume nimic din nimic,deoarece stomacul lor chioraie ore in sir si trebuie saracii de ei sa-l umple cu ceva ! Pentru mine ar fi minunat sa se aleaga praful si pulberea de aceasta tara,nu de alta,dar as avea de lucru si anume as rade o zi intreaga fara sa ma opresc !
Oare pana cand o sa tot functioneze aceasta schema de doi lei si de doi bani ? Puroiul hotiei,marlaniei,golaniei si nesimtiri crase cand se va opri in tara noastra ? Eu cred ca niciodata ! Este nevoie de prea mult acid sulfuric pentru a opri acest cancer care s-a raspandit peste tot ! Eu ma bucur ca am apucat totusi o perioada cand lucruriile erau putin linistite si puteai si tu ca omu sa stai linistit fara sa te astepti ca acum la tot felul de surprize din partea unora sau altora ?! Le-au intrat in sange surprizele,dar cand altii le fac lor nu le convine,pentru ca ei sau ele nu se asteapta la surprize de acest gen,din acest punct de vedere surprizele sunt frumoase ! Din aceasta cauza unii sau altii o sa arda rau de tot,fiindca ei au uitat ca eu sunt vrajitor ! Oricum,nimeni nu o sa scape,eu o sa-i astept cand o sa ajung in IAD,pana atunci doar o sa rad mult si bine !
Cand cineva observa ceva si iti spune ca nu e bine ,tu ce faci ? Urli ca o tata la piata,iar acest lucru mie imi da de inteles ca acel barbat sau acea femeie a gresit intr-un fel sau altu !
Cand un om te minte pentru prima data,te va minti pana la finalul vieti sale ! Asa este sistemul ce sa facem,ai intrat in el,nu mai poti sa iesi,nu te mai lasa el,chiar daca tu vrei sa iesi din acest rahat ! Asa sunt si politicienii ! Te fura o data,te vor fura mereu,sangele lor nu mai la treaba aceasta se gandeste !

About vorbeacide

Sunt cel mai bun si imi pare bine ca va ofticati!!!Voi sanctiona tot ce va fi de sanctionat,mai ales nereguriile puterii,a clici mafiote,voi fi foarte acid cu cine trebuie,nu voi dormi asa cum dorm toti deontologii lu'peste prajit.Voi actiona in functie de ceea ce voi observa,in functie de actualitate.Asta pentru toti deontologii lu'peste prajit care cred ca eu ma joc aici.

Posted on 16 Aprilie 2013, in politica and tagged , , , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

