VIATA ESTE O TAXA SUPLIMENTARA !!!

– Viata in sine este o mare taxa suplimentara ! Traim ca sa platim ca traim ,deci nu avem nicio satisfactie din faptul ca traim ! Toata viata noastra platim,ne-am nascut ca sa platim orice pentru a trai cativa ani care de fapt sunt doar un timp irosit de noi pe acest pamant ! Nu luam nimic cu noi,dar construim averii pentru mostenitorii nostri care nu fac altceva decat sa piarda aceasta mare avere construita de noi la cazinou ! Atunci cand nu o sa mai fim, nu o sa luam aceasta avere dupa noi,nu o sa luam nimic,ci o sa luam oasele cu noi,oasele batrane care s-au chinuit sa construiasca ceva pentru a fi daramat intr-o secunda de cineva,de ceva sau in final de moartea care vine dupa noi exact din clipa in care noi ne-am nascut ! Ne nastem pentru a trai,dar uitam sa traim din pricina faptului ca vrem in fiecare secunda din viata noastra sa construim si sa avem ! Acest sa avem s-a transformat deja intr-o mare alergatura pentru nimic ! Avem ca sa dam,avem ca sa nu avem ! Degeaba avem daca nu suntem in stare sa ne bucuram de nimic pentru nimic !
– De fapt, viata aceasta nu este o mare filozofie ! Eu am inceput sa ma plictisesc de ea si ea de mine,deci suntem amandoi plictisiti unu de celalalt !
– Omul si romanii au uitat sa mai si deseneze in viata lor,sa o faca colorata ! Desigur ca mai mari politicienii din tara noastra ne-au facut viata un mare chin,un mare calvar !
– Mie mi-ar fi placut ca Ponta Victor sa spuna in felul urmator : Dragii romanii haideti intr-o zi la mine la guvern,la o sedinta de guvern,sa vedeti si voi cum lucrez eu cu ministrii mei si eventual sa-mi spuneti si mie cate ceva,asta daca aveti vreo ideie buna pentru buna functionare si stabilitate a tari noastre ?! Ioc asa ceva ! De ce sa faca plagiatorul treaba aceasta cand poate,de pilda,sa dea mana cu dracu si sa faca exact un mare rahat !
– Sunt prea putini oamenii in tara aceasta care au inteles sa traiasca aceasta viata !
– De-a lungul vieti un om munceste ca sa ramana in urma sa ceva,dar intre timp,uni sau alti vor sa-i ia acestui om munca pe care el a depus-o de-a lungul vieti sale ! Vor sa o ia pentru ca sa o detina ei si numai ei,dar intre timp ei ,asa cum am mai spus vor arunca toata munca acelui om la cazinou ! Nu omul respectiv va pierde,ci fraierii sau fraierele care au crezut ca l-au facut pe acel om sau pe oricine ar fi el ?! Asa sta si tara noastra,si din pacate ia moare pe zi ce trece mai repede,fiindca ea nu mai are nicio viata in ea ! Este moarta,speriata,plina de iluzii ! Tara noastra a uitat sa mai zambeasca si asa cum am mai spus a uitat sa traiasca viata din plin ! Nu uitati ca dupa noi nu va ramane nimic,noi ne ducem, averea ramane,copii raman si cine stie daca intr-o buna zi isi vor aduce aminte de noi,acei oamenii care i-am tinut in mana cu o mana de fier !
Habar nu am daca aceasta tara isi va reveni vreodata ? Nu cred ca aceasta tara a zambit vreodata ?As fi simtit daca s-ar fi intamplat acest lucru ! E trist,chiar foarte trist,pentru ca traim in democratie,iar lucruriile ar trebui sa fie astfel,ar trebui sa fie mai deschise,mai flexibile,mai naturale ?! Eu am vaga impresie ca tara noastra este exact ca un om bolnav care traieste artificial,plombat cu o mie si una de pastiile ?!
Nu poti sa compari o tara bolnava cu una sanatoasa,dar poti sa ai la un moment dat marea surpriza sa vezi ca acea tara bolnava are marea bucurie de a trai si de a zambi !
– De multi ori oamenii bolnavi rad,zambesc,se joaca,glumesc,sunt sociabili . Stiti de ce,fiindca si ei au inteles ca trebuie sa aiba viata in ei,si ei au inteles ca trebuie sa traiasca aceasta viata din plin,ceea ce este de apreciat si de remarcat stralucirea din viata lor !
– Eu as fi vrut sa vad altceva pentru tara noastra si implicit pentru noi,dar se pare ca m-am inselat amarnic ! Eu nu pot sa cred intr-un om care m-a tradat pe mine ! Asa este si cu USL ! USL ne-a tradat pe toti si implicit pe mine pentru ceea ce am crezut ca poate sa faca pentru Romania ! Acest lucru se simte,nu trebuie sa fi un mare savant si un mare iscusit ca sa-ti dai seama de acest fapt ! Cine va pierde ? Noi si din pacate Crin Antonescu . Crin ar trebui sa se astepte la acest lucru,fiindca Ponta cel drag lui a facut troc cu dracu,iar dracu nu va face altceva decat sa elimine piesa care-l incurca la ora actuala si anume pe Antonescu Crin !

About vorbeacide

Sunt cel mai bun si imi pare bine ca va ofticati!!!Voi sanctiona tot ce va fi de sanctionat,mai ales nereguriile puterii,a clici mafiote,voi fi foarte acid cu cine trebuie,nu voi dormi asa cum dorm toti deontologii lu'peste prajit.Voi actiona in functie de ceea ce voi observa,in functie de actualitate.Asta pentru toti deontologii lu'peste prajit care cred ca eu ma joc aici.

Posted on 12 Aprilie 2013, in politica and tagged , , , , , , , , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

