SCAUNUL SI PUTEREA L-AU DEGRADAT PE TRAIAN BASESCU ?!?

Care a fost sistemul pe care s-a bazat cel mai mult Traian Basescu ? Sigur a fost un sistem strategic mafiot si anume : Servicii secrete – DNA/ANI – slugii ( asta pentru ca au fost mai multe slugii pe alocuri,dar sluga suprema a fost Emil Boc care a ajuns sa-l pupe si-n bot numai ca sa ramana si dansu pe o functie calda,buna si banoasa ) – sa nu uitam de partidul democrat liberal (fanion) care a fost pentru dansu o carpa de sters prafu si dupa ce a sters prafu cu aceasta carpa,a aruncat-o, desigur la gunui,fiindca carpa nu a mai fost buna,s-a rupt astfel ne mai putand fi utilizata practic – si nu in ultimul rand noi care am avut o oarecare incredere in dansu,eu nu puteam sa votez in 2004 ( trebuie sa recunosc ca mi-a placut si mie Traian Basescu,ar fi putut sa fie mare,dar puterea/faima/orgoliul/banii/influenta/poate si boala pe alocuri l-au transformat intr-un om plin de ura,macinat de furie,de fapt s-a transformat intr-un om diabolic care nu a mai avut nicio limita in as exercita toata puterea si toata influenta de a ramane in scaunul de la Cotroceni ! Poate si uni oameni sau alti au reusit sa contribuie la degradarea sa umana,dar si la degradarea sa politica ?! Un om sau altu nu se poate strica singur daca nu exista totusi niste factori interni/externi pe care sa-l termine la un moment dat,desigur ca aceste artificii tehnice/tactice/tehnico-tactice/tactice-tehnico nu-l scuza de nimic/nu are nicio scuza pentru distrugerea tari noastre si pentru alterarea statului de drept !!!
O fi scaunul de la Cotroceni blestemat sau omul s-a transformat intr-un vrajitor suprem care nu mai vede nimic in fata sa,asta din cauza scaunului si a proprilor sale interese ?!
Eu va recomand daca o sa ajungeti vreodata aici sa nu faceti niciodata ca dansu,stiu foarte bine faptul ca istoria se va repeta,dar imi doresc extrem sa nu mai vad asa ceva in viata mea,fiindca am vazut prea putine pana acum si cred ca mi-ar fi de ajuns,dar niciodata nimic nu este de ajuns in viata aceasta ?!
Nu sunt eu un mare model sau un mare vrajitor in aceasta viata,dar in scurta viata pe care am acumulat-o pana acum imi da aceasta experienta necesara de a vedea niste lucruri necurate si de a le sesiza ! Nici nu vreau ca eu sa fiu un model in viata aceasta,ii las pe alti !

 

About vorbeacide

Sunt cel mai bun si imi pare bine ca va ofticati!!!Voi sanctiona tot ce va fi de sanctionat,mai ales nereguriile puterii,a clici mafiote,voi fi foarte acid cu cine trebuie,nu voi dormi asa cum dorm toti deontologii lu'peste prajit.Voi actiona in functie de ceea ce voi observa,in functie de actualitate.Asta pentru toti deontologii lu'peste prajit care cred ca eu ma joc aici.

Posted on 6 Martie 2013, in politica and tagged , , , , , , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

