ZEUS A STAT IN CALEA LUI ZEUS !!!

Un om onest,un om care ar avea onoare si responsabilitate si-ar da demisia din functia de presedinte al Romaniei,asta din pricina faptului ca a dus aceasta tara la sapa de lemn ! Ma gandeam si eu la posibilitatea ca Traian Basescu sa-si dea demisia din functia de presedinte al Romaniei ! Cred ca sunt eu demodat si nu stiu eu cum sta treaba cu statul de drept si cu principiile si obligatiile pe care uni sau alti ar trebui sa le aiba ! E pacat faptul ca aceasta tara a pierdut atatea lucruri din cauza unui singur om care are grave probleme mintale ! Numai un ins bolnav psihic ar fi facut ceea ce a facut Traian Basescu cu tara noastra si implicit cu noi ! Cica,dansu a vrut sa faca si sa dreaga pentru tara noastra,dar nu a fost lasat sa faca treaba,eu nu stiu cine nu l-a lasat ? Probabil,nu a fost lasat din cauza boli,cine stie ? Nu cred ca a stat nimeni in calea dansului,in calea ambitiilor pe care le avea de realizat cu tara aceasta ?! Este pacat totusi,fiindca tara aceasta si implicit noi i-am dat un vot de incredere,eu nu puteam sa votez in 2004,dar ceilalti care l-au votat,i-au dat totusi un vot de incredere ! Ce a fost in 2009 nici nu mai conteaza !
Desigur ca numai dansu ar putea sa repare ceea ce a stricat,dar este prea tarziu pentru a mai repara tot ceea ce a distrus cu mana dansului de presedinte-jucator ! Sigur exista vorba aceia : Niciodata nu este prea tarziu,dar cred ca de data aceasta este extrem de tarziu ,fiindca paharul s-a umplut,s-a golit si s-a spart in acelasi timp !
Un singur lucru va spun sa nu cumva sa faceti ca dansu,asta daca o sa ajungeti vreodata in aceasta functie extrem de importanta pentru dezvoltarea,modernizarea si pentru armonizarea deplina a acestei tari frumoase,dar pacat ca este locuita de astfel de specimene care cu potentialul pe care-l au ar putea sa creeze niste lucruri benefice si folositoare in acelasi timp pentru toata lumea ! Pana la urma chiar daca a umilit o tara intreaga,nu ne-a umilit pe noi,ci pe dansu ca om,ca persoana,ca parte profesionala,ca tata,ca fiu,ca orice ati vrea dumneavoastra sa fie ! Lumea si viata aceasta o sa mearga mai departe cu sau fara dansu,si asa o sa vina niste vremuri groaznice pentru tara noastra,suntem departe de europenii care au construit totusi ceva pentru tara lor si pentru poporul lor !
Un singur lucru imi doresc pe mai departe : Sa nu mai fie niciodata,dar niciodata un presedinte ca Traian Basescu in fruntea statului,stiu ca ma insel si de data asta,dar inca sper totusi sa nu ma insel ! Nici eu nu sunt un om perfect,dar inca mai imi pasa ce se-ntampla in tara asta si cu tara aceasta !

About vorbeacide

Sunt cel mai bun si imi pare bine ca va ofticati!!!Voi sanctiona tot ce va fi de sanctionat,mai ales nereguriile puterii,a clici mafiote,voi fi foarte acid cu cine trebuie,nu voi dormi asa cum dorm toti deontologii lu'peste prajit.Voi actiona in functie de ceea ce voi observa,in functie de actualitate.Asta pentru toti deontologii lu'peste prajit care cred ca eu ma joc aici.

Posted on 9 Februarie 2013, in politica and tagged , , , , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

