BUCURII SIMPLE IN VIATA !!!

Eu de abia astept sa ma duc maine la vot si sa votez ! Pentru mine este o bucurie sa pun stampila pe niste oameni frumosi,adevarati,profesionisti si oameni in toata profunzimea lor ! Pentru mine ziua de maine va fi o reala bucurie ,eu am bucuri simple in viata asta,dar ele sunt atat de profunde ! Am un chef nebun sa votez maine cu cea mai mare pofta,mi-am recapatat pofta de a face si de a intrepri

nde lucruri cu cea mai mare grija si cu cea mai mare finete ! Vreau sa va bucurati si voi de ziua de maine,vreau sa va bucurati ca votati,si vreau sa fiti fericiti,chiar daca nu se poate! Chiar daca viata asta este atat de grea,si atat de dura,inca se poate si trebuie sa se poata ?!? Hai ca se poate ! Capul sus dragi romanii,nu am uitat nici de deontologii lu’peste prajit care-mi sunt dragi chiar daca spun ei numai prosti pe la televizor,pe mine ma distreaza uneori,iar alteori ma fac sa tip !!!  Si inca ceva nu o faceti pentru mine sau eu stiu pentru cine,o faceti pentru voi dragilor ! Este dreptul vostru sa votati si trebuie sa votati ! Nu lasati pe alticineva sa voteze in locul vostru ! Ar fi pacat sa faceti treaba asta,ar fi pacat si dureros ! Haideti la vot cu bucurie,fericire si multumire ! Haideti ca se poate ! Toate au o rezolvare in viata asta,toate au o rezolutie,un sens si un rol pe acest pamant !
About vorbeacide

Sunt cel mai bun si imi pare bine ca va ofticati!!!Voi sanctiona tot ce va fi de sanctionat,mai ales nereguriile puterii,a clici mafiote,voi fi foarte acid cu cine trebuie,nu voi dormi asa cum dorm toti deontologii lu'peste prajit.Voi actiona in functie de ceea ce voi observa,in functie de actualitate.Asta pentru toti deontologii lu'peste prajit care cred ca eu ma joc aici.

Posted on 8 Decembrie 2012, in politica and tagged , , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

