CINE ACUZA SE ACUZA !!!

Traian Basescu : ” Victor Ponta este bolnav,este mitoman,se comporta ca un pisicut cand vine la Cotroceni si minte in declaratiile publice pe care le transmite presei . In politica nu trebuie sa inghiti porci,e mai usor de inghitit o broscuta,un porc este greu de inghitit . Crin Antonescu este bolnav de somn . Victor Ponta a vrut sa-l distruga pe Dan Diaconescu . Ponta este de un cinism incredibil . Ponta nu intelege economia din tara asta,daca ar fi stiut economie ar fi adus tara asta pe crestere economica . Sunt naucii cu toti . Institutiile statului trebuie aparate .Am obligatia sa le apar atata timp cat pot „.

Si acum eu as veni si as spune in felul urmator : ” Ce om normal la cap spune aceste lucruri de-a dreptul odioase si fara nicio limita,fara nicio substanta in ele ” ? Nu stiu de pe ce planeta a venit Basescu Traian,dar este clar ca nu este normal la cap ,ar fi bine sa se duca la un psiholog ceva,nu de alta dar i-ar prinde bine de tot ,nu are cum sa-i faca rau ,ci numai bine ! Of Doamne ce situatie hilara,daca asta este marea politica din tara asta putem sa ne ducem in  prapastie direct,putem sa plecam din tara asta ! Un om rational si cu ratiune nu spune astfel de afirmatii irationale,ilogice si fara nicio noima . Omul este bolnav si trebuie sa-l intelegem,saracu de el,chiar imi pare rau de dansu,trebuie sa-l ajutam intr-o forma sau alta,dar nu vrea dansu si nu ai ce sa faci cu un om bolnav daca el nu vrea tratamentul corespunzator boli sale ! E mai bine sa previ decat sa vindeci un om,asta daca nu vrei sa ajungi la un dezastru colosal,asa cum a ajuns Romania anului 2012 !!! Nu sunt uimit de ceea ce vad si aud din gura acestui ins,dar eu m-as fi asteptat sa invat ceva bun de la presedintele Romaniei ? Ce pot eu sa invat de la acest ins,sa hahai,sa injur,sa-i batjocoresc pe oamenii din jurul meu,sa-mi bat joc de legiile tari,de institutiile tari,de politica,de mine pana la urma si sincer eu nu vreau asa ceva pentru mine si pentru alti desigur !!! Traian Basescu este un exemplu prost si un caz pierdut,cred ca aici trebuie sa pun .

About vorbeacide

Sunt cel mai bun si imi pare bine ca va ofticati!!!Voi sanctiona tot ce va fi de sanctionat,mai ales nereguriile puterii,a clici mafiote,voi fi foarte acid cu cine trebuie,nu voi dormi asa cum dorm toti deontologii lu'peste prajit.Voi actiona in functie de ceea ce voi observa,in functie de actualitate.Asta pentru toti deontologii lu'peste prajit care cred ca eu ma joc aici.

Posted on 28 Noiembrie 2012, in politica and tagged , , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

