AVEM NEVOIE DE PROFESIONALISM IN TEATRU !!!

Toata lumea joaca teatru in viata asta,eu am jucat multi ani teatru,sigur am jucat pentru ca mi-a si placut sa joc si pentru ca nu am avut de ales! E asa de greu in zilele noastre sa-ti dai seama cine joaca si cine nu joaca teatru in viata asta ?! Sincer asa m-am saturat de facaturi,de oameni falsi,poate am imbatranit eu,suntem pe final de an,mai avem o luna si doua saptamani sau eu stiu cat mai este din acest an,este normal sa ma simt obosit si frant ! A fost un an greu pentru mine,si din punct de vedere tactic si din punct de vedere uman . Cred ca  a fost un an greu pentru toata lumea,anul aceasta ne-a epuizat pe toti,a fost un an in care circul a domnit pe primul loc. Circul a fost pionul principal in jocul politic din Romania ! Sper ca la anu sa nu mai avem parte de circ in politica,fiindca m-am saturat de circ,vreau sa mai vad si altceva in viata asta ! Vreau sa vad si finete in viata asta,vreau sa vad o anumita eleganta in politica din tara noastra ! Putini oameni din politica sunt eleganti atat ca prezenta cat si ca parte competenta ! Toata lumea isi urmareste numai si numai de propriile interese,iar in acest fel nu o sa ajungem niciunde niciodata,dar in fine ! Ideia este ca se poate trai si normal in viata asta,ideia este ca se poate trai in viata simplu si fara teatru,nu trebuie sa joci teatru in viata ca sa faci ceva,nu trebuie sa joci teatru in viata ca sa-ti atingi scopuriile pe care le ai .Poti sa le atingi si intr-un mod natural si elegant ! Rar am intalnit oameni care sa joace teatru perfect si intr-un mod perfect,rar am intalnit oameni care sa joace teatru intr-un mod cat mai profesionist cu putinta !!!

About vorbeacide

Sunt cel mai bun si imi pare bine ca va ofticati!!!Voi sanctiona tot ce va fi de sanctionat,mai ales nereguriile puterii,a clici mafiote,voi fi foarte acid cu cine trebuie,nu voi dormi asa cum dorm toti deontologii lu'peste prajit.Voi actiona in functie de ceea ce voi observa,in functie de actualitate.Asta pentru toti deontologii lu'peste prajit care cred ca eu ma joc aici.

Posted on 20 Noiembrie 2012, in viata, vorbe and tagged , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

