Vrajitorie in vorbe si-n priviri !!!

Dan Diaconescu vrea cu orice chip sa ne pacaleasca din toate punctele de vedere ! Acest ins este un om fals,un vrajitor . Nu poti tu ca ziarist sa te bagi peste noapte in politica,nu se poate asa ceva ? Este un mare vrajitor,a facut bani din nimic,din rahat si acum vrea cu orice chip sa fie un mare politician ? Eu l-am vazut aici,pe viu la Tg.Jiu,sigur nu-mi este de ajuns o singura intalnire,dar mi-am dat seama ce este cu dansu si ce vrea de la noi ! Privirea dansului spune totul in politica,este un ins siret,o vulpe sireata cum se spune,te face numai si numai din privire ! Stie acest joc,dar nu este singurul ins care stie acest joc,aceasta meserie,pentru care pentru mine este difinitorie . Intotdeauna sa va uitati la privirea oameniilor cu atentie,si nu la diplome sau la cartoanele pe care le-au strans de-a lungul anilor,dar nu au facut nimic cu ele,ci doar s-au uitat la ele si s-au mandrit cu ele,dar in fond si in fapt sunt zero in politica,sunt zero in meseria lor ! Intotdeauna mi-a placut sa ma uit la oamenii din jurul meu cu atentie,sa-i studiez cu atentie,sincer imi place sa fac lucrul asta,il fac de multa vreme si cred ca am acumulat pana acum niste experienta in viata mea de toate zilele ! Niciodata nu m-a impresionat pe mine un ins care a adunat de-a lungul timpului tot felul de diplome,tot felul de calificari de doi lei si de doi bani .Eu sunt un ins practic,un ins tehnic,imi place tehnica si tacticitatea in viata . Eu vreau sa vad omul lucrand cu pasiune si cu daruire,nu cu diploma in fata,fiindca nu o sa-mi demonstreze nimic din nimic . Chiar ma bucur sa vad oameni care stiu meserie pe acest pamant,si chiar am ocazia sa vad acest lucru aproape zilnic !

Concluzia este ca nu trebuie sa aveti mare incredere in oamenii pe care-i intalniti,nu asa de vreme,nu asa repede,ci trebuie sa-i studiati si eu ii mai studiez inca,fiindca imi place ! Sa nu cumva sa intrati in jocul lor,in opera lor,in vrajala lor,in privirea lor,in comportamentul lor,in tinuta lor academico-filozofica,fiindca o sa va faca si nu o sa stiti de ce oare ati intrat in aceasta capcana,si eu am intrat si o sa tot intru,fiindca mai am si eu de invatat in viata asta de toate zilele,in fiecare zi invat sa pretuiesc si sa iubeasc aceasta viata minunata si frumoasa pe care o am ! Un ins profesionist pune suflet in ceea ce face,pune iubire in primul rand si in al doilea calitate,finete daca vreti,dar asta este un instrument tare greu de invatat si eu mai am de slefuit la el ! Uitati-va cu atentie in jurul vostru si nu mai credeti toate prostiile pe care le auziti de la uni deontologii lu’peste prajit sau de la unele pipite !?!?

About vorbeacide

Sunt cel mai bun si imi pare bine ca va ofticati!!!Voi sanctiona tot ce va fi de sanctionat,mai ales nereguriile puterii,a clici mafiote,voi fi foarte acid cu cine trebuie,nu voi dormi asa cum dorm toti deontologii lu'peste prajit.Voi actiona in functie de ceea ce voi observa,in functie de actualitate.Asta pentru toti deontologii lu'peste prajit care cred ca eu ma joc aici.

Posted on 17 Noiembrie 2012, in politica, viata, vorbe and tagged , , , , , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

