Disperarea si presiunea fac diferenta in viata si-n politica !?!?

Disperarea si presiunea fac diferenta in viata si-n politica ! De fapt presiuniile exercitate de uni sau de alti pentru a te scoate efectiv din jocul vieti si al politici in sine . Atunci cand nu esti un ins profesionist incepi sa faci tot felul de jocuri marsave si ordinare,de fapt sa faci tot felul de uneltiri in favoarea ta si in defavoarea advesarului tau sau adversariilor tai ! Sigur puterea si bani sunt interesanti in viata asta,dar nu trebuie sa faci orice ca sa-i ai,nu trebuie sa te cobori la cel mai slab nivel posibil din viata asta doar doar ca sa fi numarul unu in viata asta ! Poti sa fi numarul unu si din punct de vedere tehnic si profesional . Noua ne lipsesc multe lucruri ca sa intelegem aceasta viata simpla,de fapt ne lipseste profesionalismul,am uitat sa mai fim niste insi profesionisti si desavarsiti intr-un tot unitar ?! Sigur ca nu trebuie sa exageram cu profesionalismul,fiindca o sa innebunim la un moment dat,munca te poate innebuni la un moment dat in viata asta,si nu numai ! Sunt atatia factorii interni si externi care te pot face sa ajungi in asa fel incat sa innebunesti ?! Nu asta este politica pe care o vreau in tara asta si implicit pentru noi ! Nu mai vreau jocuri politice marsave si ordinare,nu mai vreau ! Vreau o tara curata,vreau o tara sanatoasa,vreau o tara de care sa fiu mandru si mai ales sa fiu mandru de politicienii din tara asta . Pot sa spun ca sunt mandru de USL si de ceea ce au realizat in acest an greu,dar frumos,pentru ca si partea grea dintr-un an sau altu este frumoasa !

Nu o sa inteleg niciodata disperarea unora sau altora in a pune presiune pe tara,pe politica,pe oamenii din jurul meu,al dumneavoastra ! Si pe mine s-a pus multa presiune la un moment dat,dar am stiu sa mut aceasta presiune asupra altora si asupra celor care au avut impresia ca pun presiune pe mine ! Presiunea exercitata asupra unui om este un artificiu tehnic ordinar si grotesc in acelasi timp ! Nu pot sa inteleg niciodata de ce nu poti sa-ti faci treaba in tara asta asa cum trebuie,nu pot sa inteleg de ce uni sau alti te vor scos dintr-un sistem sau altu ?Oriunde vrei sa te duci si sa-ti faci treaba,dai de niste deontologii lu’peste prajit care nu fac altceva decat sa-ti puna bete in roate,sincer si eu ma pricep la astfel de artificii tehnice,dar m-am saturat sa le tot utilizez asupra deontologiilor lu’peste prajit ! Faptul ca eu sau oricare ar fi nu mai lucreaza intr-un sistem sau altu nu inseamna ca acel sistem trebuie sa se duca dracului de tot ?! Sistemul implementat de mine sau de oricine ar fi in locul meu trebuie sa functioneze si fara mine ! Ideia este ca nimeni nu este vesnic pe o functie sau alta,nu trebuie sa stai 20 sau 30 de ani intr-un sistem ca sa te realizezi,sunt prea multi ani si sincer eu nu vreau asa ceva ! In viata trebuie sa sti cand sa te opresti de la un lucru sau altu,de la o munca sau alta,de fapt trebuie sa sti cand sa te retragi,asta ca sa nu devi penibil la un moment dat !Intotdeauna va fi mult de munca in tara asta si cu tara asta,dar mai ales cu oamenii din tara asta,sigur ca multi fug de munca pentru ca nu o inteleg,fiindca nu pot sa reziste,fiindca nu pot sa fie profesionisti pana la capat si asa se duce totul de rapa ! Nu degeaba omul sfinteste locul si am vazut acest fapt de multe ori in viata mea si o sa-l tot vad de acum inainte ! De fapt am uitat sa fim practici si eficienti in viata asta,am uitat sa mai fim practici,practica ne omoara pe noi,degeaba stim teorie cu duiumul daca nu suntem in stare sa punem si-n practica acea teorie pe care am invatat-o sau nu la un moment dat in viata asta ! Acest artificiu tehnic se invata in viata asta cu multa rabdare si cu mult calm .

About vorbeacide

Sunt cel mai bun si imi pare bine ca va ofticati!!!Voi sanctiona tot ce va fi de sanctionat,mai ales nereguriile puterii,a clici mafiote,voi fi foarte acid cu cine trebuie,nu voi dormi asa cum dorm toti deontologii lu'peste prajit.Voi actiona in functie de ceea ce voi observa,in functie de actualitate.Asta pentru toti deontologii lu'peste prajit care cred ca eu ma joc aici.

Posted on 12 Noiembrie 2012, in politica and tagged , , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

