Punct si de la capat

Incepem o noua luna,am ajuns in luna octombrie si avem temperaturii de vara,asta este bine pentru ca mai putem sa mai stam pe afara.Daca ar fi dupa mine as incheia acest an de pe acum,fiindca sunt multumit si implinit pe acest an cat se poate de bine.Mi-am atins tinta pe acest an,sigur imi pare rau ca nu mi-au iesit unele mutari de ordin tactic si tehnic,dar asta este!Daca as fi fost numarul unu poate imi ieseau sau daca eram mai destept poate ieseau ele,dar e bine si asa,o sa gandesc eu alte mutari de ordin tehnico-tactic,am inceput sa nu mai gandesc de multe ori si este mult mai bine asa pentru mine.Imi pare rau ca ramanem si in acest an cu Traian Basescu in fruntea statului,ar fi fost un moment unic pentru tara noastra sa scapam o data si o data de acest ins odios,pana la urma o sa scapam de dansu!Atunci chiar ca as fi putut sa inchid acest an cu brio.Nu ma astept ca de acum inainte sa se schimbe ceva in tara aceasta,nu de alta dar de fiecare data cand ma asteptam la ceva nu se schimba de loc,chiar se strica si mai rau decat ar fi trebuit sa fie!Singurul lucru bun pe care-l avem de facut este sa lasam viata asta sa curga de la sine si atunci lucrurile o sa mearga intr-un fel sau altu?Cine stie ce o sa se mai intample pana la finalul anului,sigur eu as vrea sa se intample multe lucruri in sens politic,economic si social in tara noastra,dar cred ca o sa raman doar cu speranta.Nu trebuie sa ne amagim de acum inainte faptul ca o sa functioneze lucrurile asa cum ar fi normal si logic sa fie.Ar fi bine totusi sa se schimbe ceva pana la finalul anului,macar un pic acolo,deoarece o sa vina vremuri care o sa ne distruga de tot,o sa vina vremuri catastrofale pentru tara asta si implicit pentru noi.Punct si de la capat,haideti ca se poate,intotdeauna o sa fie loc de mai bine in tara aceasta si in viata aceasta,ganditi pozitiv,chiar daca nu se poate!Intotdeauna va functiona acest lucru pentru toata lumea din jur.

About vorbeacide

Sunt cel mai bun si imi pare bine ca va ofticati!!!Voi sanctiona tot ce va fi de sanctionat,mai ales nereguriile puterii,a clici mafiote,voi fi foarte acid cu cine trebuie,nu voi dormi asa cum dorm toti deontologii lu'peste prajit.Voi actiona in functie de ceea ce voi observa,in functie de actualitate.Asta pentru toti deontologii lu'peste prajit care cred ca eu ma joc aici.

Posted on 1 Octombrie 2012, in politica and tagged , , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

