DOUA VORBE SI TREI MISCARI DESPRE CONFIGURATIA SISTEMULUI EDUCATIONAL

Sa clarific si eu niste lucruri esentiale in legatura cu sistemul educational,o sa spun si eu aici doua lucruri,poate mai multe.
Maine incepe scoala,da incepe un nou an scolar plin de surprize noi,sigur ca acest sistem catastrofal din tara noastra o sa faca din nou victime,este un sistem inchis,prafuit si lipsit de imaginatie,viziune,clar viziune,este vai si amar de el,este penibil si jalnic!Sigur

ca mie mi-a lasat un gust amar in gat,chiar mie greata cand ma uit la acest sistem educational din propria noastra tara,norocul meu este ca am lamaia langa mine,ea ma ajunta sa trec peste aceasta greata,sa nu zic scarba,sa nu zic lehamite!Mare lucru nu o sa se schimbe de acum inainte,va fi si mai greu de acum incolo si va supravietui cel care va fi smecher inteligent si nu smecher de cartier . Reforma in acest sistem nu o sa se faca niciodata peste noapte,nicio reforma nu se poate face peste noapte?!Cine stie poate o sa se schimbe imaginea acestui sistem odios si plin de metehne care mai de care mai inselatoare si mai odioase?!Nu cred ca o sa se schimbe mare lucru de maine,dar pot sa sper intr-un viitor mai luminos pentru copii care incep maine scoala,iar cu aceasta ocazie le doresc un nou an scolar plin de satisfactii si implinirii profesionale!Hai ca se poate dragi mei,nu va lasati daramati sau intimidati de tot felul de tertipuri de cea mai joasa speta,nu va lasati intimidati de cadre didactice neprofesioniste,incompetente si prost formate,prost directionate !!! Va urma .
About vorbeacide

Sunt cel mai bun si imi pare bine ca va ofticati!!!Voi sanctiona tot ce va fi de sanctionat,mai ales nereguriile puterii,a clici mafiote,voi fi foarte acid cu cine trebuie,nu voi dormi asa cum dorm toti deontologii lu'peste prajit.Voi actiona in functie de ceea ce voi observa,in functie de actualitate.Asta pentru toti deontologii lu'peste prajit care cred ca eu ma joc aici.

Posted on 16 Septembrie 2012, in viata, vorbe and tagged , , , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

