Disperarea si frica sunt puncte esentiale pentru deontologii lu’peste prajit !!!

Frica,disperarea,lasitatea,smecheria,prostia,minciuna sunt puncte esentiale pentru uni deontologii lu’peste prajit care au impresia ca invart viata aceasta cum vor ei si prostia lor din cap . Pe mine ma distreaza disperarea unora si altora in a actiona intr-un fel sau altu in viata aceasta.Ma amuza,nu de alta dar tot acolo o sa ajungem cu toti si nu stiu de ce atata agitatie pentru nimic in viata asta!Nu o sa inteleg de ce uni sau alti complica viata aceasta atat de mult incat nici ei nu inteleg de ce au complicat-o?!Nu pot sa inteleg de ce uni sau alti alearga pentru unele porcari in viata aceasta care nu o sa-i ajute niciodata la nimic.Filozofia mea de viata este una simpla si practica,poate chiar proasta uneori dar eficienta pentru mine si pentru cine vreau eu sa fie eficienta si practica,sigur ca nici mie nu-mi iese de fiecare data,asta pentru ca sunt si eu om si am si eu niste limite omenesti,dar nu ma dau in stamba ca sunt nu stiu ce pe planeta aceasta,dar in fine!

About vorbeacide

Sunt cel mai bun si imi pare bine ca va ofticati!!!Voi sanctiona tot ce va fi de sanctionat,mai ales nereguriile puterii,a clici mafiote,voi fi foarte acid cu cine trebuie,nu voi dormi asa cum dorm toti deontologii lu'peste prajit.Voi actiona in functie de ceea ce voi observa,in functie de actualitate.Asta pentru toti deontologii lu'peste prajit care cred ca eu ma joc aici.

Posted on 7 Septembrie 2012, in politica and tagged , , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

