E MAI USOR SA DAI DIN GURA DECAT SA-TI FACI DATORIA!

E mai usor sa dai din gura decat sa-ti faci datoria!Am vazut acest lucru multi ani de zile si-l vad si acum.Multi nu stiu ce inseamna sa-ti faci datoria,multi nu cunosc acest cuvant,nu stiu exact semnificatia acestui cuvant atat de mare si atat de important in constructia acestei vieti atat de complicate,dar atat de simple.De un car de vreme am uitat sa traim simplu si am uitat sa traim printre oameni,de fapt am uitat sa ne bucuram de aceasta viata,ne antrenam in tot felul de lucruri si de fapt nu realizam nimic din nimic,asta pentru ca nu ne pricepem sau asta pentru ca nu avem cu cine,poate nu suntem lasati de uni sau de alti,sau in cel mai rau caz dam de niste incompetenti care habar nu au sa faca nimic din nimic pe aceasta lumea si atunci dau din gura ca prosti,asta asa doar ca sa dea din gura sau pentru ca se plictisesc pe acasa si atunci zic si ei sa se bage intr-un lucru sau altu poate doar doar o sa fie si ei interesanti,dar saracuti de ei nu stiu ce cauta pe lumea asta mare!Sincer m-am cam saturat de neaveniti astia care dau din gura zi lumina,mai bine ar face ceva pentru viata lor,vreau si eu sa vad ca lasa ceva in urma lor,nu stiu un cuvant,o fraza,o lucrare frumoasa,un lucru care sa te unga pe suflet.E foarte greus sa faci ceva calitativ pe acest pamant,e foarte greu sa lasi ceva in urma ta,mai ales cand nu sti sa faci nimic din nimic,dar te pretinzi mare si tare pe acest pamant,e jalnic si patetic ceea ce se-ntampla in general,eu am trecut peste in general,dar niciodata nu o sa ma las calcat in picioare de niste prosti,tampiti,incompetenti si neaveniti,si intotdeauna o sa-mi apar interesele pe acest pamant si mai ales ceea ce iubesc si pretuiesc cu adevarat pe lumea asta mare si frumoasa.Sigur ca sunt multe lucruri de spus aici.Ca sa-ti faci datoria pe acest pamant trebuie sa iubesti aceasta lume,aceasta viata,trebuie sa-ti iubesti oamenii din jurul tau cu adevarat,familia si mai ales trebuie sa te sacrifici pentru ei,asta daca vrei sa-ti faci datoria cu adevarat,datoria se face in timp si nu pe termen scurt.Datoria pe aceasta lume se face mai ales daca sti meserie cu adevarat,astfel acest lucru nu se va realiza niciodata!

About vorbeacide

Sunt cel mai bun si imi pare bine ca va ofticati!!!Voi sanctiona tot ce va fi de sanctionat,mai ales nereguriile puterii,a clici mafiote,voi fi foarte acid cu cine trebuie,nu voi dormi asa cum dorm toti deontologii lu'peste prajit.Voi actiona in functie de ceea ce voi observa,in functie de actualitate.Asta pentru toti deontologii lu'peste prajit care cred ca eu ma joc aici.

Posted on 30 Mai 2012, in viata, vorbe and tagged , , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

