IMI PLACE STRUCTURA GUVERNULUI DESEMNAT

Victor Ponta a structurat bine guvernul sau desemnat,imi place cum a alcatuit noul guvern,imi place structura sa,chimia sa.Sunt intradevar oameni bine pregatiti pe posturile lor,stiu foarte bine ce fac si sper sa faca treaba,asta daca va trece acest guvern desemnat in parlament,luni,sapte mai.Este momentul adevarului pentru tara noastra si implicit pentru noi!Sper sa nu cumva sa se schimbe Victor Ponta?Puterea si faima te pot ingropa la un moment dat, daca nu sti cum sa le gestionezi pe amandoua!Te poti ingropa si singur la un moment dat,asta daca nu ai capul pe umeri sa gandesti rational si logic.Va fi o munca grea si istovitoare pentru USL,vor avea mult de muncit pentru a confirma ceea ce au tot afirmat de-a lungul timpului,si mai ales trebuie sa confirme prin fapte si nu prin vorbe!Sincer de vorbe m-am cam saturat,am inceput sa ma plictisesc de vorbe,vreau si eu ca tot omul sa vad fapte concrete,asta ca sa pot sa analizez situatia si sa vad daca o sa am sau nu de criticat in sensul bun al lucrurilor!Si inca ceva si anume, sper din tot sufletul sa ramane aceeasi oameni pe care-i stiam acum o luna,acum o saptamana?

About vorbeacide

Sunt cel mai bun si imi pare bine ca va ofticati!!!Voi sanctiona tot ce va fi de sanctionat,mai ales nereguriile puterii,a clici mafiote,voi fi foarte acid cu cine trebuie,nu voi dormi asa cum dorm toti deontologii lu'peste prajit.Voi actiona in functie de ceea ce voi observa,in functie de actualitate.Asta pentru toti deontologii lu'peste prajit care cred ca eu ma joc aici.

Posted on 2 Mai 2012, in politica and tagged , , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

