Basescu merge brat la brat cu Boc

Traian Basescu: Boc mi-a fost,imi este si imi va fi in continuare un partener.Sigur ca da!Dar oare pana cand?Emil Boc este un partener pentru Basescu,pentru ca poate sa-l manevreze cand vrea oricand la orice ora.O sa fie partener pana o sa-l sacrifice o data si o data.Nu cred ca o sa mai reziste prea mult Emil Boc la Palatul Victoria,mai ales ca au pierdut majoritatea in senat.O sa vedem ce o sa iasa,e bine ca sunt parteneri de viata,e bine ca se coordoneaza unu pe altu,e foarte bine,numai ca tara asta se duce de rapa pe zi ce trece sub comanda stralucitoare a lor.Poate o fi o simpla diversiune,si o sa-l dea jos pe Emil Boc sau din contra o sa-l tina pana o sa-si termine mandatul de premier,oare ce va lasa in urma sa?Cine stie,poate nu o sa scapam de dansu?!Si poate,asa prin absurd o sa mai fie inca patru ani premierul romaniei?Orice este posibil oricand si este bine sa luam de acum inainte orice in calcul,niciodata nu poti sa sti ce va fi peste un an,doi sau chiar maine!Oare cat va mai merge brat la brat cu Emil Boc?Probabil pana o sa mai mearga povestea asta de guvern,cine stie ce surprize ne mai asteapta in tara asta?Solutii sunt peste tot,dar este greu sa le gasesti,Vasile Blaga a afirmat faptul ca ei au solutii pentru orice,oare cu ce solutii va veni actuala putere pentru romania si pentru romanii de pretutindeni?!

About vorbeacide

Sunt cel mai bun si imi pare bine ca va ofticati!!!Voi sanctiona tot ce va fi de sanctionat,mai ales nereguriile puterii,a clici mafiote,voi fi foarte acid cu cine trebuie,nu voi dormi asa cum dorm toti deontologii lu'peste prajit.Voi actiona in functie de ceea ce voi observa,in functie de actualitate.Asta pentru toti deontologii lu'peste prajit care cred ca eu ma joc aici.

Posted on 2 Februarie 2012, in politica and tagged , . Bookmark the permalink. 1 comentariu.

  1. Buna ziua
    Imi cer scuze ca va deranjez insa va scriu pentru a va propune sa facem un schimb de linkuri – 3 way link exchange – in sensul ca eu voi pune linkul dumneavoastra pe http://i-love-iasi.blogspot.com/ iar dumneavoastra imi adaugati un link catre http://iasi365.com cu titlul Program liga 1
    Daca doriti sa facem schimbul doresc sa-mi spuneti titlul linkului dumneavoastra( adresa mea de mail este iacob_ctin@yahoo.com).
    O zi buna va doresc

Lasă un răspuns

