Toti deontologii lu’peste prajit se cred inteligenti

Ieri am comentat pe gandul un articol,si anume vizita lui Traian Basescu in germania si am spus asa :

Cum sa intram in zona euro,cand noi ne ducem de rapa in tara noastra?Cred ca Traian Basescu a vrut sa faca o gluma si nu stiut cum sa o faca,si atunci a aruncat prostia asta de doi lei si de doi bani,oricum Angela Merkel a ras mult de tot,oricum dansa rade tot timpul de noi.

Si un prost a venit,un deontolog lu’peste prajit si a spus: Ai dreptate mai profesore: Angela are sensul umorului si rade cu pofta de toti prostii…ca tine!
Ba’ vito de rapa e ma-ta si bun-ta si familia mostenitorilor tai. …or’ tu esti ungur?

Nu m-asi fi coborat la nivelul acestui tampit,dar trebuie sa o fac,cum poate sa vina un prost sa sa-mi spuna ca sunt prost,m-am dus pe facebook si i-am spus sa vina cu argumente ca sunt prost si sa-mi explice el politca,sa vina pustiul sa-mi explice el una alta,inca estept sa vad ce o sa-mi spuna,ce dracu sa-mi un ins care nu se pricepe la nimic din nimic,sunt curios cu ce o sa mai vina si de data asta,eu stiu ca e din partea puteri,dar mai bine ar sta acasa si m-ar lasa pe mine in pace,e mare si tare,cica eu sunt prost,de rapa sa se duca mama,bunica,nici nu mai am bunica,dar ce sa-i mai cer individului astuia,nu am ce,dar nu pot sa ma las calcat in picioare de oricine asa,nu pot si basta!Eu nu stiu de unde apar astia,eu cred ca se plictisesc pe acasa si nu au ce face si atunci se baga si ei in seama ca prosti,se cred inteligenti,dar de fapt ei sunt niste tampiti si atat nimic mai mult,nici mila nu imi mai e de astfel de oamenii.

About vorbeacide

Sunt cel mai bun si imi pare bine ca va ofticati!!!Voi sanctiona tot ce va fi de sanctionat,mai ales nereguriile puterii,a clici mafiote,voi fi foarte acid cu cine trebuie,nu voi dormi asa cum dorm toti deontologii lu'peste prajit.Voi actiona in functie de ceea ce voi observa,in functie de actualitate.Asta pentru toti deontologii lu'peste prajit care cred ca eu ma joc aici.

Posted on 12 Noiembrie 2011, in viata, vorbe and tagged , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

