SA REVENIM LA HUIDU

Stiu ca am tot vorbit despre acest caz de mi-a venit rau,dar trebuie sa mai lamurim niste lucruri: Huidu a venit in fata noastra si a afirmat faptul ca ii pare rau ce s-a intamplat,ca il doare sufletul,si ca se retrage din viata publica,si inca ceva: nu vrea sa pateasca nimeni ce a patit el in ultimul an.Da cum sa nu!Putea sa dispara si atat,nimic mai mult,cat tupeu poti sa ai sa apari la televizor si sa spui asa ceva,mai ales dupa ce ai omorat trei oameni,si dupa asta a mers cu frate sau cu 200 km la ora.Noi suntem de vina pentru ceea ce a patit Huidu,da cum sa nu!?Pai ce l-am pus eu sa mearga cu viteza,pai ce l-am pus eu sa depaseasca in curba,cata ipocrizie din partea lui.Atunci cand castigi 800.000 de euro pe an,circa 66.000 de euro lunar,normal ca nu mai ai niciun pic de bun simt,numai ai nimic,sa nu mai zic ca a omorat trei oameni.Sper inca o data ca justitia sa se pronunte in acest caz dramatic.Daca judecatorul o sa-i dea o sentinta favorabila lui Huidu,o sa certifice inca o data faptul ca justitia este mana in mana cu mafia,cu hotii,cu puterea,cu marlania.Stiam lucrul asta foarte bine,dar am zis sa va mai aduc inca o data la cunostinta acest lucru.Era mai bine daca disparea si atat,nimic mai mult,era atat de simplu de facut,dar ce a zis Huidu hai sa ies si sa spun porcaria asta.Pai ce credeti ca pe rudele mortilor o sa-i mai incalzeasca cu ceva lucrul asta sau am vazut ca s-au dus la ei si le-au dat bani,oare mai schimba lucrul asta cu ceva.Sper sa se termine povestea asta dramatica,grea,greu de suportat de un om simplu,nu cum e el vedeta,pai daca privim lucrurile asa,ar fi putut bine mersi sa traiasca in continuoare si sa-si vada de viata lui.Ar fi bine sa se incheie acest caz,nu de alta dar numai avem nevoie de asa ceva,e prea mult si asa e prea mult faptul ca se duce tara asta de rapa.

About vorbeacide

Sunt cel mai bun si imi pare bine ca va ofticati!!!Voi sanctiona tot ce va fi de sanctionat,mai ales nereguriile puterii,a clici mafiote,voi fi foarte acid cu cine trebuie,nu voi dormi asa cum dorm toti deontologii lu'peste prajit.Voi actiona in functie de ceea ce voi observa,in functie de actualitate.Asta pentru toti deontologii lu'peste prajit care cred ca eu ma joc aici.

Posted on 25 Octombrie 2011, in viata and tagged . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

