De la sublim la prostie este doar un singur pas

Nu stiu de ce dar am impresia ca ne afundam in prostie si mediocritate,circul ia amploare pe zi ce trece mai mult,media s-a prostit,mai degraba s-a indobitocit si o data cu ea ne-am indobitocit si noi,asa zisi jurnalistii s-au tampit pe zi ce trece mai mult,au intrat intr-un con de umbra,de fapt au intrat in jocul asta politic care nu se va termina niciodata in tara asta,asta e cand iti ei prea in serios rorul pe care-l crezi tu ca-l ai,dar de fapt tu nu ai niciun rol,fiindca ai doar vaga impresie ca il ai,dar el de fapt nu exista.Asa se intampla cand te implici prea mult in ceea ce faci,cand crezi ca poti sa schimbi ceva,dar de fapt tu distrugi ceea ce ar trebui sa schimbi.Nu imi place ce vad,nu imi place faptul ca jurnalistii s-au intoxicat de politica si o data cu ei ne-am intoxicat si noi,e asa cum am spus un joc in care am intrat cu toti si din pacate o sa iesim greu din el.Nu cred ca am mai spus lucrul asta pe aici,dar o sa-l spun acum: ar fi bine,chiar minunat sa ne debarasam de politica si sa ne vedem de viata noastra,asta care e,sa facem in asa fel incat sa ne bucuram mai mult de viata,nu de alta dar viata este scurta si la un momendat o sa regretam ca nu am facut ceea ce trebuie cu viata noastra,in fond si in fapt traim un mare circ care nu se va termina niciodata,poate doar daca vrem noi,dar trebuie sa vrem.

E rau faptul ca circul ia amploare,totul ia amploare,cum am spus: de la sublim la prostie este doar un singur pas si ar trebui sa reflectam mai mult la ceea ce facem cu noi,cu viata noastra,cu circul pana la urma,ar fi bine daca circul s-ar opri,dar asa cum am spus circul nu se va opri niciodata,deoarece circul face parte din noi si noi din el,e o simbioza si lucrul asta va dura multa vreme de acum inainte,depinde numai de noi daca circul se va opri.De ce zic ca trebuie sa se opreasca acest circ?Pentru ca este nesanatos pentru noi,pentru tara asta,atunci cand e prea mult circ nici treaba nu merge,nu merge si din cauza oamenilor corupti,intoxicati,a deontologiilor lu’peste prajit.Oare cat de mare o sa fie circul de acum inainte in romania?!Mult zgomot,fapte putine,asta va fi de acum inainte in tara asta,asta a fost si pana acum,dar va mai spun inca o data,asta ca sa nu va amagiti ca va fi astfel?

About vorbeacide

Sunt cel mai bun si imi pare bine ca va ofticati!!!Voi sanctiona tot ce va fi de sanctionat,mai ales nereguriile puterii,a clici mafiote,voi fi foarte acid cu cine trebuie,nu voi dormi asa cum dorm toti deontologii lu'peste prajit.Voi actiona in functie de ceea ce voi observa,in functie de actualitate.Asta pentru toti deontologii lu'peste prajit care cred ca eu ma joc aici.

Posted on 25 August 2011, in viata, vorbe and tagged , , , , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

