Au picat in cap

Profesorii au picat si ei,da saracuti de ei,ce sa spun!Ha,ha,atat de buni au fost la acest examen de titularizare incat l-au picat,si au fost si din seria de anul trecut,pai atunci ce sa le mai cerem elevilor,sa le cerem,oare sa mai invete ceva?Nu are rost,lasa asa,suntem obisnuiti sa picam,dar acest picaj o sa ne duca la sapa de lemn,deja nu mai este nici o drama,pot sa zic ca din drama a devenit o mare comedie,un teatru ieftin care nu se mai termina,nu se mai termina pentru ca nu vrem noi sa se termine,daia nu se mai termina!E jenant si penibil sa mai emitem pretentii de la uni alti,nu de alta dar deja cadem in sfera penibilului,a prostiei fara nici o limita,deja nu mai avem nici o limita,da au fost si la ei camere de luat vederi,o prostie pana la urma.Nu o sa se schimbe nimic cu treaba asta,dar in fine.Nici nu mai are rost sa mai comentez ceva,dar am facut-o doar asa ca sa ma distrez,asta este singurul lucru pe care-l mai pot face in tara lu’peste prajit,in tara lui Traian Basescu,imi aduc aminte de o replica care ne defineste pana la urma si care a afirmat-o Traian Basescu: „Scoala scoate tampitii”,se pare ca ceea ce a spus presedintele romaniei devine din ce in ce mai real,se potriveste perfect evenimentelor din acest an,uite ca nu a spus-o degeaba presedintele romaniei,pare a fi un guru care spune ce spune,dar spune direct si la obiect,fara ocolisuri,m-am enervat atunci cand a spus lucrul asta,dar acum parca imi vine sa-i dea dreptate,fiindca asa nu se mai poate,pe zi ce trece ne tampim si mai mult si se pare ca vine de sus in jos si nu de jos in sus,asa cum a spus sus si tare multi profesorii,cica elevii sunt de vina,nu!Toti suntem de vina,deoarece intr-un fel sau altul toti am fost complice la acest dezastru din acest an,chiar daca am contribuit putin sau mult,am contribuit si am vazut ce a iesit,da frumos,eu asi spune chiar foarte frumos ceea ce a iesit in acest an,sunt magulit!Desigur ca in acest mod o sa ne ducem de rapa cu toti,dar ce mai conteaza,mai ales atunci cand Emil Boc reformeaza acest stat,nu e frumos,ce vreti mai mult de atat,mai vreti ceva?Nu cred!O sa vedem ce o sa mai iasa din reforma lu’peste prajit,sunt sigur ca ceva bun nu o sa iasa,nu de alta dar nu prea am vazut sa iasa ceva bun?Daca acesti profesorii care au picat la acest examen de titularizare,mai au pretenti absurde,insemna ca sunt penibili si pot sa se duca acasa si sa se culce,sa ne lase pe noi in pace si mai usor cu datul din gura,fiindca ne-am saturat peste cap de astia care dau din gura zi lumina si nu fac nimic din nimic,asta pentru ca nu sunt in stare sa faca ceva pentru tara asta,care se duce de rapa pe zi ce trece,dar se pare ca se duce o data cu profesorii cu tot,a ce imi place lucrul asta,ma da au picat in cap rau de tot.

About vorbeacide

Sunt cel mai bun si imi pare bine ca va ofticati!!!Voi sanctiona tot ce va fi de sanctionat,mai ales nereguriile puterii,a clici mafiote,voi fi foarte acid cu cine trebuie,nu voi dormi asa cum dorm toti deontologii lu'peste prajit.Voi actiona in functie de ceea ce voi observa,in functie de actualitate.Asta pentru toti deontologii lu'peste prajit care cred ca eu ma joc aici.

Posted on 14 Iulie 2011, in viata and tagged , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

