Sistemul educational,s-a cancerizat rau de tot

Avem parte de un sistem canceros,bolnav,un sistem care este in deriva acum si o sa fie si la anul,fiindca domnu Funeriu nu o sa faca nimic pentru a schimba situatia asta,nu poate sa faca nimic din nimic,fiindca este incompetent,nu are nici o legatura cu educatia din tara asta,cu sistemul educational.Am mai vorbit despre asta,si am spus faptul ca nu ar trebui sa ne mai ascundem in ceea ce priveste educatia din tara asta,nu de alta dar o facem degeaba,trebuie de acum sa spunem lucrurilor pe nume,asa cum sunt,pure,si fara smecherii,ca domnu Funeriu tot vorbeste de smecherii,dar ele nu se vor opri aici si se vor inmulti de la an la an,se va duce dracului si mai mult acest invatamant,nu de alta dar tot ne-am complacut si ne complacem in prostia asta de doi lei si de doi bani,ne place acest sistem,suntem partasi la el,nu vrem sa facem nimic din nimic pentru a schimba ceea ce este putred,ceea ce este bolnav,si situatia asta este mai grava decat ati putea voi sa va imaginati,este grav rau de tot,nu mai avem parte de o boala,aceasta boala s-a transformat mai degraba intr-un cancer care se duce intr-o zona terminala,si de acolo nimeni nu o sa mai poata sa faca nimic pentru a salva situatia,avem nevoie de oamenii compentii,care sa stie dracului sa faca ceva,ce stie sa faca domnu Funeriu in afara de a da din gura,da din gura de trei,patru zile si se lauda cu marea lui realizare,esecul nu este o realizare,dar dansu se tot lauda si nu avem ce sa-i facem ca sa-l schimbam,nici nu cred ca este nevoie de asa ceva,este pacat de situatia asta penibila,da este o situatie penibila,care o sa fie si mai penibila in viitor,fiindca nu o sa facem nimic ca sa schimbam situatia asta,o s-o tot taraim asa pana nu o sa mai putem,pana la urma o sa ne ducem la fund de tot,si sunt curios cine o sa ne mai salveze si de acolo,cred ca nimeni,dar sunt curios cine o sa ne salveze acum din situatia asta penibila in care am intrat cu toti,nu stiu,am tot zis de o mie de ori pe aici,ca numai noi o sa ne putem salva dintr-o situatie sau alta,asta daca o sa vrem,daca nu o sa tot stam in prostia asta a noastra si nu o sa realizam nimic din nimic.Toti zic cat de dramatica este situatia asta,da este,dar toti am fost si suntem partasi la prostia asta de doi lei si de doi bani,toti am fost complice intr-un fel sau altul la tampenia asta de tot rasul,sunt curios cat o sa mai dureze si treaba asta,un lucru nu merge la nesfarsit,sunt si eu curios cand o sa se termine circul asta,din pacate mie teama ca nu o sa se termine niciodata,fiindca nu vrem sa se termine si pentru ca ne place circul asta de doi lei si de doi bani,ne place si basta,dar nu este bine de loc pentru tara asta,pentru viitorul nostru,dar si pentru viitorul copiilor nostri,cine stie ce o sa mai fie la anul in tara asta?Dar daca o s-o tot continuam in prostia asta,nu o sa fie bine de loc si este pacat ca am ajuns aici,dar am ajuns aici,deoarece am vrut cu toti sa ajungem aici,nu am facut nimic ca sa schimbam situatia asta groaznica in care am ajuns,ne-a placut sa fim in cardasie cu unii sau alti,asta ca sa o ducem bine o perioada,dar pana la urma tot la marginea prapastiei am ajuns,da ce situatie,sunt curios daca o sa ajungem si mai rau de atat?Pana la urma nu mai trebuie sa cautam vinovatii marelui dazastru de la bacalaureatul din acest an,toti suntem vinovati intr-un fel sau altul,asta este,a trecut ce a fost,din pacate acest sistem odios,nu cred,am rezervele mele sa nu cred acest lucru,este pacat,dar asta am vrut si de asta o sa avem parte multa vreme de acum inainte?Sunt si eu curios cand o sa avem si noi niste oamenii competenti care sa faca ceea ce trebuie pentru tara asta,care se duce de rapa pe zi ce trece mai mult cu astia la putere,e clar ca de la astia nu mai ai cum sa ai vreo pretentie intr-o schimbare sau alta,nu ai cum si basta,dar o data si o data trebuie sa vina cineva care sa schimbe ceva in tara asta,dar dupa parerea mea nu o sa vina nimeni,o sa ne ducem si mai in jos de atat,o sa ne facem si mai mult de ras,o sa fim o tara de pacalici,ne amagim singuri si ne pacalim singuri,ne-au mai pacalit inca o data Funeriu,si s-a pacalit si dansu,dar nu este in stare sa gandeasca ca sa-si dea seama ce dezastru national a creat pana la urma,dar nu mai are rost sa vorbim de Funeriu,nu de alta dar si asa vorbim degeaba,dansu crede in capul dansului,faptul ca a bacul din acest an a fost un succes,si nimeni si nimic nu poate sa mai schimbe situatia asta,dansu viseaza acum,dar se va trezi din acest vis si pana la urma va cadea rau de tot,dar pana sa cada dansu,au cazut multi,care au crezut ceva si pana la urma s-au inselat amarnic,asta este viata pana la urma!?

About vorbeacide

Sunt cel mai bun si imi pare bine ca va ofticati!!!Voi sanctiona tot ce va fi de sanctionat,mai ales nereguriile puterii,a clici mafiote,voi fi foarte acid cu cine trebuie,nu voi dormi asa cum dorm toti deontologii lu'peste prajit.Voi actiona in functie de ceea ce voi observa,in functie de actualitate.Asta pentru toti deontologii lu'peste prajit care cred ca eu ma joc aici.

Posted on 7 Iulie 2011, in politica, viata and tagged , , , , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

