Dezastru la bac!!!

Dezastru la bac,ui ce sa mai zic,domnule Funeriu ce bac frumos ati organizat anul asta,au picat in draci anul asta,da am picat si eu si sunt foarte mandru de mine,chiar ma bucur ca am picat,nu de alta dar si asa ce dracu a-si fi facut cu diploma de bacalaureat,a-si fi tinut-o pe masa si atat,nimic mai mult,las ca e mai bine,chiar ma bucur de treaba asta.Ce dezastru la bac,nu imi vine sa cred,ce frumos,nici daca a-si fi vrut nu ar fi iesit asa de frumos,ma bucur ca a iesit asa,ma bucur ca am fost respins,ma bucur foarte mult,nici nu ma asteptam sa-l iau,asta este si asa nu dau doi lei si doi bani pe porcaria asta de bac,o porcarie a fost anul asta,s-a vazut acum la rezultate,niste rezultate dezastruoase,chiar frumoase pe alocuri,asa vreti domnule Funeriu sa ne dezvoltam ca tara,e bine,sper ca la anul sa fie un dezastru si mai mare,nu de alta dar sunteti buni,cica doar ca organizatori,da ce sa spun cum sa nu,a ce m-am distrat astazi,este cea mai frumoasa zi din viata mea,nici nu ma asteptam sa iasa atat de bine astazi,foarte bine a iesit,sunt bucuros si fericit ca nu am luat bacul,acum pot sa ma ocup de ceea ce imi place mai mult in viata,si asa nici domnu Funeriu nu are bacul luat,nici eu,deci ma inscriu in categoria asta si ma bucur foarte mult,hm ce zi frumoasa,intradevar.Ati obtinut performante domnule Funeriu anul asta,mari de tot nu asa,da tot asa sa continuati tot asa,o sa fim o tara de intelectuali si asa Traian Basescu are nevoie numai de ospatari si tinichigi,foarte bine,domne ce tara o sa fim de acum inainte,misto,tare rau de tot.Nu avem decat sa continuam tot asa,nu de alta dar numai asa o sa ajungem o tara mare,o tara dezvoltata,mareata,performanta,uuuu!Ce performante ati obtinut domnule Funeriu la examenul de bacalaureat din acest an,ma bucur pentru dumneavoastra si sa continuati tot asa in stilul asta flecmatic,cum sa nu,doar dumneavoastra reformati invatamantul din tara,sigur cum sa nu,daia examenul din acest an este un dezastru total si sunt mandru ca fac parte din acest dezastru din acest an,asa cum am zis sa o continuati tot asa in stilul asta,la anul sa fie si mai dezastruos bacul,doar asa o sa aveti performanta domunule ministru al educatiei,cate educatie avem in tara asta,sunt magulit,nu imi vine sa cred de treaba asta,suntem o tara educata si performanta din toate punctele de vedere.Ce imi place bacul de anul asta,da asta vreau sa fie un dezastru si mai mare si ma bucur ca fac si eu parte din dezastru asta,nici nu vroiam sa iasa mai bine de atat,nici nu vroiam.Nici nu stiu cui sa-i multumesc ca am picat acest bac,cred ca mie in primul rand si dupaia mai vedem cine mai face parte din categoria asta,vreau sa le multumesc profesoriilor desigur ca m-am pregatit in asa fel incat sa pic acest bac,fara efortul lor si aportul lor nu cred ca picam acest bac,nici nu stiu cum sa le multumesc mai bine,nici nu stiu,sunt magulit ca am fost pregatit de acesti minunati profesorii care au avut grija ca eu sa pic acest bac,sunt tare mandru ca am fost pregatit de ei ca sa pic desigur,pana la urma asta a fost obiectul nostru,impreuna am lucrat la acest lucru si am reusit,inca o data vreau sa va multumesc pentru eforturiile depuse in a pica bacul,sunt tare mandru de voi si sper ca si la anul sa reusisti sa pregatiti tot asa elevii,desigur ca sa pice,nu ca sa ia,ca doar asta este principalul obiectiv al educatiei,sa pice elevii,doar asa vor fi si mai bine educatii si formatii in pregatirea profesioana a lor.

About vorbeacide

Sunt cel mai bun si imi pare bine ca va ofticati!!!Voi sanctiona tot ce va fi de sanctionat,mai ales nereguriile puterii,a clici mafiote,voi fi foarte acid cu cine trebuie,nu voi dormi asa cum dorm toti deontologii lu'peste prajit.Voi actiona in functie de ceea ce voi observa,in functie de actualitate.Asta pentru toti deontologii lu'peste prajit care cred ca eu ma joc aici.

Posted on 3 Iulie 2011, in viata, vorbe and tagged , . Bookmark the permalink. 2 comentarii.

  1. Doamne cat adevar poti sa spui aici …si eu ma aflu exact in aceeasi situatie ca a ta …sunt exact la fel de mandru ca si tine !!!

    [B]BRAVO[/B]

Lasă un răspuns

