S-a terminat circul

Gata s-a terminat circul cu bacul de anul asta,da am dat si eu din pacate si am facut figuratie la acest bac,nu de alta dar si asa eu nu dau doi bani pe acest bac,o porcarie pana a urma,da nu s-a miscat in front.Imi pare rau sa va zic dar eu personal nu vad nici o utilitate a bacului in sine,nu are nici o valoare,si asa nu mai da nimeni nici un ban pe acest bac,de ce asi da eu doi bani pe bacul de anul asta,da stiu ca l-am dat si eu,dar sa nu credeti ca daca o sa pic o sa fie un capat de tara,nu o sa merg mai departe,nu o sa mor de foame din cauza faptului ca nu o sa am acest bac luat.Ceea ce este rau este faptul ca de la an la an devine o porcarie si mai mare,fiindca nimeni nu isi mai da nici un interes pentru bac,si aici este valabil pentru ambele parti,si pentru profesorii,dar si pentru elevii care dau sau nu bacalaureatul,este o complicitate reciproca avantajoasa,si de ce sa-ti dai interesul daca nimeni nu mai da doi bani si doi lei pe bacalaureat,e pacat ca s-a ajuns aici,dar si noi am vrut lucrul asta,sistem este de vina,si asa de la anul iar o sa se schimbe acest bac,acest ghiveci stricat,o sa se introduca iar probele orale,da ce sa mai zic,se putea sa nu se schimbe de la an la an,daca nu schimba ei de la an la an nu se simp bine.E bine ca s-a terminat pana la urma,ma bucur foarte mult ca s-a terminat acest circ,aceasta porcarie,e pacat de noi,de generatia noastra ca am trecut prin tot felul de mizerii,meritam si noi ceva mai bun,un invatamant mai bun si un invatamant calitativ,din pacate formatul meu nu imi permite sa fiu bland cu acest subiect,este un subiect delicat,un subiect prin care am trecut si eu.Am vazut un sistem bolnav,canceros si plin de durere,asa ceva nu se poate,nu o sa ne dezvoltam niciodata intr-un asemenea ritm,nu se poate,dar in fine.Pana la urma e pacat si de noi,de generatia noastra si de cea care vine acum dupa noi,nu stiu ce o sa fie la anul si nici nu ma mai intereseaza,sper sa terminam cu toti cu bine si sa ne vedem de viata noastra,sa vedem ce facem cu ea.Pe mine acest bac nu ma incalzeste cu nimic,ochiul meu de observator perpetuu imi spune ca acest bac nu valoreaza nimic pentru viata asta,pentru mine nu conteaza un carton care sa scrie pe el: diploma de bacalaureat,nu conteaza lucrul asta,ci pentru mine conteaza mai mult persoana sau persoanele cu care am de a face,cu care lucrez sau nu,si desigur si experienta,este un lucru esential pentru mine in viata asta,dau mai multi bani pe experienta dacat pe acest bac care si asa nu o sa ne ajute niciodata la nimic,sunt sigur de asta,fiindca asa sunt vremurile si nu poti sa le mai schimbi,probabil doar sa le mai ajustezi pe ici colo ca sa fie mai buni,doar atat si nimic mai mult.

About vorbeacide

Sunt cel mai bun si imi pare bine ca va ofticati!!!Voi sanctiona tot ce va fi de sanctionat,mai ales nereguriile puterii,a clici mafiote,voi fi foarte acid cu cine trebuie,nu voi dormi asa cum dorm toti deontologii lu'peste prajit.Voi actiona in functie de ceea ce voi observa,in functie de actualitate.Asta pentru toti deontologii lu'peste prajit care cred ca eu ma joc aici.

Posted on 1 Iulie 2011, in viata, vorbe and tagged , , , , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

