Uite cresterea,nu e cresterea

Premierul Emil Boc care face poc iar bate campi cu cresterea economica a tari,mai domne eu nu o vad,ce sa fac daca nu o vad,crestere in ce?In prostie probabil,avem un deficit care nu se mai termina,care este acoperit pe ici colo,este carpit cum se poate prin reduceri de personal,concedieri,taxe si impozite marite desigur,oamenii sunt da-ti afara din motive necunoscute,probabil nu sunt in partidul minine al tari astia,nu sunt in cardasie cu ei,si probabil daia ei dau afara sau deranjeaza prea mult si atunci cand incepi sa deranjezi prea mult trebuie sa se ia masuri,da parca nu am fi o tara democratica.Nu am mai vazut si eu un excedent in tara asta de ani lumina,nici nu mai stiu ce inseamna ala un excedent,stiu dar pur teoretic,ca in practica nu l-am vazut in aceasta minunata si stralucita guvernare Boc,care face ce face si ne duce pe plus intotdeauna,dar numai dansu stie cum face acest lucru,ar trebui sa vina si la noi si sa ne explice un pic,nu de alta dar nu stim,suntem prosti gramada si nu stim,ce bine ne-a face daca ne-ar explica si noua un pic din ceea ce face,si ce face Boc aia este intrebarea,ce face?Stie oare sa faca ceva productiv pentru tara asta,stie oare?Se pricede la ceva anume,nu stiu,nu am vazut si ma chinui de cand tot este dansu premier sa aflu,nu am aflat inca ce face Boc pentru tara asta,doar stiu ca avem crestere economica,dar din ce?Eu nu am vazut,desi urmaresc piata economica in tara asta si nu numai,nu a-si putea trai fara economie,imi place economia si sper sa o si inteleg bine si sa si o aplic bine,nu e asa de usoara pe cat cred deontologii astia lu’peste prajit,care ar trebui sa aiba mai mare grija atunci cand fac o predictie sau alta,nu este de joaca,dar ce sa le mai cerem la astia,care dau din gura toata ziua si nu fac nimic din nimic,ba da fac ne scot pe noi din sarite,dar e bine ca putem sa schimbam canalul sau sa facem altceva mai productiv,cine stie?

Eu nu am vazut nici o masura economica benefica pentru tara asta,ceva o miscare in directia asta,s-ar fi putut micsora taxele si impozitele de exemplu,cresterea numarului de salariati,asta ca sa nu mai fie somerii,sa scadem acest lucru si sa-l aducem la normalitate,tva-ul sa ramana la 19%,era ideal daca era acum 19%,am avut un venit,adica ei au avut un venit,noi oricum nu stim ce venit au avut,l-au cheltuit pe nu stiu ce,pe masuri aberante,poate chiar si in scopul propriu,economie ioc,nu am facut de loc,au cheltuit fara nici o limita,cu nemiluita,cica e criza,dar vad numai masini scumpe pe strada si nu una,ci zeci,sa nu mai vorbesc de vilele pe care le au,chiciuri desigur,dar cica este criza,cata ipocrizie si cate minciuna,ce manipulare odinara,dar merge la romanii,si daca merge de ce sa nu o tina tot asa,bravo lor pana la urma si noi sa ramanem tot asa de prosti ca si pana acum si sa ne conduca astia,ca o sa avem numai cresterii economice,o sa avem pe dracu,daca o continuam tot asa in veselia asta cu cresterea asta economica,dar nu stie nimeni din ce s-a produs,o sa ajungem in imposibilitate de plata,mai precis o sa ajungem in faliment total,o sa ne ducem dracului,o sa ajungem la sapa de lemn,o sa ne ducem direct in prapastie,o sa ajungem asa cum a ajuns Grecia acum.

About vorbeacide

Sunt cel mai bun si imi pare bine ca va ofticati!!!Voi sanctiona tot ce va fi de sanctionat,mai ales nereguriile puterii,a clici mafiote,voi fi foarte acid cu cine trebuie,nu voi dormi asa cum dorm toti deontologii lu'peste prajit.Voi actiona in functie de ceea ce voi observa,in functie de actualitate.Asta pentru toti deontologii lu'peste prajit care cred ca eu ma joc aici.

Posted on 29 Iunie 2011, in politica and tagged , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

