O demisie pentru o intreaga natiune

Sorin Iliesiu,dupa cum bine stiti i-a cerut demisia de onoare lui Traian Basescu,doar nu o fi prost sa faca asa ceva?In aceasta scrisoare,nu numai ca ii cere demisia,dar i-o cere intr-u tendentios,foloseste un limbaj de mahala,da sunt de acord cu el,dar nu cred ca asta este solutia pentru tara asta care se duce de rapa pe zi ce trece,de ce zic treaba asta,fiindca Traian Basescu dupa cum am spus nu o sa-si dea demisia in veci,fiindca nu ii sta in caracter si dupa cat il stiu eu ca simplu cetatean al romaniei,nu o sa-si dea demisia in veci,ochiul meu de jurnalist autentic nu ma minte,de ce nu si-a dat seama mai devreme acest ins faptul ca Traian Basescu nu este bun de presedinte,de ce oare?E bine si acum,dar mai bine am pune mana pe ceva si am face ceva pentru tara asta si pentru noi pana la urma,numai noi o sa ne salvam,o sa ne salvam numai prin rezistenta,prin competenta si prin fapte,pai daca noi nu facem nimic toata ziua cum o sa vrem sa ne dezvoltam,doar nu o sa vina Traian Basescu si o sa ne dezvolte dansul,nu o sa fie asa,fiindca nu o sa fie si basta,este ilogic,nu se poate cu zeus,gata m-am convins,nu are rost sa mai stam toata ziua si sa semnalam toate prostiile pe care le face sau nu presedintele romaniei,nu,e timpul sa facem noi ceva si ar fi bine ca noi sa ne trezim o data din betie,sa nu mai stam toata ziua si sa bem o mie si una de cafele,putem sa o facem,dar sa facem ceea ce trebuie pentru noi si pentru tara asta care se duce de rapa de tot cu noi cu tot,si ar fi pacat pentru copii nostri sa nu aiba nimic din nimic,asta pentru ca nu vrem noi acest lucru,deoarece nu vrem sa ne trezim si sa punem mana pe ceva si sa facem ceva,sa construim ceva din nimic,ceva facut de mana noastra,care sa fie si bun,sa fie de calitate si pe termen lung,sa fie util pentru noi si pentru tara asta,avem nevoie de asa ceva,cred ca a venit momentul in tara asta sa schimbam noi reguriile jocului,fiindca asa nu se mai poate,am fost si suntem si noi complice la dezastrul din tara asta si trebuie sa facem dracului ceva cat mai repede cu putinta,astfel o sa ne ducem de rapa si o sa murim pana la urma,ar trebui sa nu mai facem atatea greseli,da stiu ca suntem oameni,dar trebuie sa invatam si noi o data sa nu mai facem ceea ce am facut,fiindca asa nu o sa ajungem niciunde,si eu am facut si fac o mie si una de greseli,dar incerc pe zi ce trece sa fiu mai bun in ceea ce fac,sa nu le mai fac,sa le inteleg si sa le depasesc,asta este nu exista perfectiune in viata asta,dar trebuie sa incercam sa o atingem,macar sa o atingem o secunda si apoi sa plecam de langa ea,si sunt sigur ca in acest mod o sa ne simtim si noi mai bine si o sa realizam mai multe lucruri,este innevitabil acest lucru si pana la urma se va intampla si acest lucru minunat pentru a exista.

About vorbeacide

Sunt cel mai bun si imi pare bine ca va ofticati!!!Voi sanctiona tot ce va fi de sanctionat,mai ales nereguriile puterii,a clici mafiote,voi fi foarte acid cu cine trebuie,nu voi dormi asa cum dorm toti deontologii lu'peste prajit.Voi actiona in functie de ceea ce voi observa,in functie de actualitate.Asta pentru toti deontologii lu'peste prajit care cred ca eu ma joc aici.

Posted on 29 Iunie 2011, in politica and tagged , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

