Ce se va intampla maine la Cotroceni?!

Nu stiu ce se va intampla maine la Cotroceni,dar sper sa iasa ceva pentru tara asta si implicit pentru noi,pentru ca asa nu se mai poate,o sa ne ducem de rapa pe zi ce trece cu astia la putere,sper sa nu-i cheme acolo la Cotroceni doar asa sa faca misto de ei,pentru ca asa nu am facut nimic din nimic si nu ne trebuie asa ceva acum,avem nevoie de o schimbare,avem nevoie de ceva si acel ceva trebuie sa vina de la oamenii competenti care sa faca dracului ceva pentru tara asta care acum arata groaznic din toate punctele de vedere,asa cum am mai zis m-am saturat de ipocritii din tara asta si din pacate pentru noi sunt cu gramada in tara asta,nu se mai termina,pe langa asta mai sunt si aroganti,ca doar nu este de ajuns sa fi ipocrit in tara asta,trebuie sa fi si arogant,dar ce sa facem asta este si trebuie sa mergem mai departe ca vrem sau vrem acest lucru.Sper,asa cum am zis sa iasa ceva maine,sa le propuna ceva presedintele romaniei,Traian Basescu lui Ponta si lui Antonescu,sper sa nu misto unul de altul,fiindca nu avem nevoie de asa ceva,daca se duc acolo doar ca sa faca misto de presedinte degeaba se duc si viceversa este valabila,nu mai avem nevoie de circ in tara asta,avem nevoie de liniste,de continuitate,de proiecte,de colaborare,noi am uitam sa mai colaboram unul cu altul,sa mai facem ceva impreuna si nu separat,am uitat de viata,am uitat de tot si de toate,asa nu se mai poate,trebuie cat mai repede cu putinta sa ne revenim si sa o luam pe calea cea buna,trebuie sa facem o schimbare,si daca nu se poate brusc si nici nu este recomandat asa ceva,deoarece nu este bine de loc,hai sa incepe sa facem ceva incet cu incet si sper ca maine sa faca ceva incet cu incet,adica sa colaboreze pentru tara asta si pentru oamenii din tara asta,nu de alta dar se chinuie mult si bine oamenii din tara asta,si imi pare rau,nu merita acest lucru si nu meritam acest lucru,sper ca maine sa fie o schimbare in tara asta si sper sa iasa ceva bun la Cotroceni,pentru ca asa nu se mai poate si daca nu se suporta nu e nimic,dar macar sa faca ceva pentru tara asta,ce sa facem daca sunt orgolii in viata asta,fiecare le avem,si eu le am si voi si toti din tara asta,poate ar fi bine sa le lasam la o parte,dar stiu ca ceva din noi nu ne lasa.

About vorbeacide

Sunt cel mai bun si imi pare bine ca va ofticati!!!Voi sanctiona tot ce va fi de sanctionat,mai ales nereguriile puterii,a clici mafiote,voi fi foarte acid cu cine trebuie,nu voi dormi asa cum dorm toti deontologii lu'peste prajit.Voi actiona in functie de ceea ce voi observa,in functie de actualitate.Asta pentru toti deontologii lu'peste prajit care cred ca eu ma joc aici.

Posted on 20 Iunie 2011, in politica and tagged , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

