Oare USL va reinventa romania?

Oare USL va scoate romania din criza,va putea oare sa reinventeze romania?Nu stiu,dar inclin sa cred si sper ca daca va ajunge vreodata la putere,va face oricum mai multe lucruri pentru romania decat au facut portocalii astia de la putere care sunt acum.Am vazut si revazut programul lor de guvernare,programul lor de iesire din criza,si sincer mi se pare un program nou,cu o viziune noua,un program adevarat pentru romania,care daca va fi pus in practica vreodata in tara asta va reusi sa modernizeze romania asa cum trebuie,sa o duca acolo unde trebuia sa fim de multa vreme.E greu de crezut ca peste noapte va reusi sa faca minuni,nu cred nici eu in asa ceva,dar oricum cred ca pe parcursul guvernari lor,asta daca o sa ajunga vreodata sa guverneze o sa reuseasca sa schimbe tot ce au stricat Boc si clica mafiota al lui zeus,sunt sigur ca o sa reuseasca mai multe lucruri si se vede pe ei ca vor sa faca ceva pentru tara asta,ca vor sa schimbe romania asta din temeli,sa o modernizeze,sa faca reforma asa cum trebuie,nu vorbe de doi lei si de doi bani,pentru ca ne-am saturat de vorbe goale si eu unul nu mai vreau asa ceva,m-am saturat si eu de vorbele in vant ale lui Boc&co,vine o vreme cand vrei altceva de la viata si eu unul vreau alteceva de la viata,nu mai vreua sa ne conduca astia de acum,nu de alta dar si asa nu stiu sa ne conduca asa cum trebuie si cu ei la putere o sa ne ducem de rapa de tot,nu o sa iesim din criza in veci si pan la urma o sa ne ducem tot in jos,pana o sa ajungem la fundul prapastiei si nu stiu daca o sa va convina atunci este lucru,si asa pot eu sa va spun de o mie de ori ceea ce este bine pentru tara asta si implicit pentru noi,ca si asa o sa votati iar si iar cu Traian Basescu si cu mafia pe care o conduce,dar nu recunoaste,fiindca nu ar fi prost sa o faca si de ce ar face-o?Au reusit,reusesc si vor reusi sa va manipuleze cu orice mijloace posibili si neposibile,asta pentru a ramane ei la putere si pentru a face praf ce mai este de facut praf in tara asta,si asa au facut praf o parte din romania si vad ca continua sa faca acest lucru,fara nici un pic de jena,de frica si de bun simt,dar ce sa facem asta este daca ati crezut in ei la nesfarsit,acum exista o carma care le aranjeaza pe toate si vad ca le aranjeaza in asa fel incat o sa ne ducem dracului de tot in tara asta,chiar trebuie sa plecam cu toti din tara asta,chiar trebuie sa facem pasul asta?Chiar trebuie sa se duca tara asta de rapa de tot,in prapastie de tot,asta ca sa vedeti ca ceea ce ati facut nu a fost bine de loc pentru voi,noi si pentru tara asta,chiar trebuie asa ceva?Nu e de ajuns ca au ajuns sa rada toti europenii de noi,sa nu mai zic ca mai si fac misto de noi,asta ca sa fie tot tacamul,dar pana la urma aici o sa se ajunga si nu stiu daca o sa va convina atunci,si atunci o sa fie prea tarziu sa mai remediem ceea ce este stricat in tara asta si ceea ce ati si am stricat cu toti in tara asta,ne-am batut joc de tara asta si de soarta noastra pana la urma,si destinul nu o sa ne ierte in veci si asa a inceput deja sa actioneze si daca USL nu va fece ceva in sensul asta ca sa opreasca pe astia si sa revenim si noi la normal,nu stiu cum o sa mai arate tara atunci?Probabil ca jalnic din toate punctele de vedere?!

About vorbeacide

Sunt cel mai bun si imi pare bine ca va ofticati!!!Voi sanctiona tot ce va fi de sanctionat,mai ales nereguriile puterii,a clici mafiote,voi fi foarte acid cu cine trebuie,nu voi dormi asa cum dorm toti deontologii lu'peste prajit.Voi actiona in functie de ceea ce voi observa,in functie de actualitate.Asta pentru toti deontologii lu'peste prajit care cred ca eu ma joc aici.

Posted on 30 Mai 2011, in politica and tagged , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

