Basescu cere stabilitate

Traian Basescu indeamna poporul asta la stabilitate si pe politicieni ii indeamna la stabilitate,da ce sa spun si cum sa nu,dansul care este cel mai instabil om din aceasta tara,azi zice una si maine face alta,se schimba pe zi ce trece,presedintele romaniei este instabil rau de tot,multi zic ca este instabil din cauza bauturilor alcoolice,ca este sub influenta bauturilor alcoolice,o fi si treaba asta,dar prea mult plange presedintele romaniei,un presedinte de stat nu ar trebui sa planga atat de mult,ar trebui sa fie un om forte cu o mana forte,iar deciziile pe care le ia ar trebui sa fie si ele forte,s-a vazut ca de-a lungul timpului,Traian Basescu a impus multe lucruri in tara asta,a impus oamenii in functiile importante ale statului,a calcat in picioare constitutia romaniei,si pe cetacenii tari noastre,a incalcat tot ce se putea in tara asta,si-a batut joc de tot si de toate,l-a pus iar pe Boc premier,dar stia si stie ca nu este bun de premier,s-a razboit cu Tariceanu,atunci chiar imi placea aceasta lupta si nici nu mai stiu cine are dreptate,pentru ca am uitat marea lor batalie pe functiile statului,nu pe programe care sa dezvolte intr-un fel sau altul romania,si sa ne ajute pe noi pana la urma,desigur ajutand si noi cu capacitatile noastre pe care le avem intr-un domeniu sau altul.

Mie personal,presedintele romaniei mi se pare un om comic,un om din popor pentru popor care a reusit,fiindca le-a dat romanilor ce au vrut ei sa aibe si le-a dat,ce sa facem daca le-a dat,romanii au cerut scandal si zeus le-a oferit acest lucru pe tava,au vrut sa fie popular,a facut si lucrul asta si pana la urma Traian Basescu nu a gresit cu nimic in sensul asta,dar si-a gresit meseria pe care a ales-o,si anume de a fi presedinte al romaniei,cu toata caldura o spun si imi pare rau,dar Traian Basescu nu este si nu va fi in veci vecilor bun ca sef de stat,oriunde in lumea asta,un presedinte de stat trebuie sa se comporte astfel,trebuie sa fie mai apropiat de oamenii din jur,desigur ca a fost atata timp cat si-a urmarit interesul propriu,pentru dansul a fost bine,dar pentru noi nu.Nu a facut nimic din ce a promis in campaniile electorale pe care le-a facut cu costuri foarte mari,desigur din bani statului si ai nostri,unde este omul care lupta cu coruptia din tara asta,cu comunisti,cu cei care incalca regurile in tara asta,unde este omul care modernizeaza acest stat?Unde este la plimbare cumva?Unde este acel Traian Basescu care moderniza romania asta din temeli,unde este?Oare ce s-a intamplat cu dansul,oare i s-a urcat puterea la cap?Unde este reformatorul tari,si acum vine in fata noastra si ne cere stabilitate,pai dansul ce a facut in sensul asta,va spun eu nimic si iar nimic,mult zgomot si putine realizari marete pentru tara asta si pentru oamenii din tara asta,pentru noi care am asteptat si am crezut in proiectul Traian Basescu,da si eu am crezut la un moment dat in proiectul asta,dar uite iata ca m-am inselat amarnic,m-am inselat amarnic din multe privinte,dar asta este viata si pana nu te inseli nu inveti din greseli,dar dansul ce a invatat si ce ne-a invatat de cand este presedinte al romaniei,sa vina in fata noastra si sa ne explice una alta,sa intelegem si noi anumite lucruri,sa faca o conferinta de presa sau sa se duca la trusturile de presa care nu-l judeca,ci care-l apara,sa se duca la tvr 1,la b1,la zece tv si eu stiu ce trust pupincurist mai este prin tara asta?Sa ne dea detalii,asa cum am zis despre una alta ca sa intelegem o data pentru totdeauna care este problema din tara asta,de ne cere stabilitate?Sa o ceara atunci cand o realizeaza dansul,ca mult zgomot a fost in tara asta si multa durere a ramas in urma zgomotului inutil si fara rost,dar in fine.

About vorbeacide

Sunt cel mai bun si imi pare bine ca va ofticati!!!Voi sanctiona tot ce va fi de sanctionat,mai ales nereguriile puterii,a clici mafiote,voi fi foarte acid cu cine trebuie,nu voi dormi asa cum dorm toti deontologii lu'peste prajit.Voi actiona in functie de ceea ce voi observa,in functie de actualitate.Asta pentru toti deontologii lu'peste prajit care cred ca eu ma joc aici.

Posted on 23 Mai 2011, in politica and tagged , , , , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

