Blonda,chiorul si piticul

Piesa de teatru Blonda,chiorul si piticul a fost interzis,pentru ca face aluzie la presedintele romaniei,la duduia Udrea si la Emil Boc care face poc.Ce tare suna,imi place,da intradevar este tare rau de tot,cica actorii din aceasta i-au invitat pe actorii principali ai actului in sina sa vina si sa joace dansi aceasta piesa,pai dansi nu joaca o viata,ci o practica in realitate cu desavarsire,si aici nu este vorba de o gluma proasta,acesti oameni chiar fac ce fac si distrug tot ce se poate distruge in jur,nu joaca o piesa,ci se comporta normal pentru ei si anormal pentru noi,oamenii de rand,muritori de foame,ei joaca un rol foarte bine pus la punct,foarte bine pregatit,nu stiu cine i-au pregatit asa de bine,poate stie Traian Basescu sa joace si teatru si dupa opinia mea,chiar ne-a demonstrat in multe randuri ca stie sa joace bine si chiar foarte bine,mai ales atunci cant a plans in retragerea lui Teodor Stolojan,de fapt nu a fost o retragere,ci a fost pur si simplu o manipulare ordinara,ca de obicei si lucrul asta nu ma mira de loc,acum sa nu credeti ca contest boala lui Stolojan,pe care a avut-o la momentul respectiv.Uite ca nici eu nu m-am gandit la treaba asta,la scena asta de teatru,regizorul care a gandit treaba asta,jos palaria,asa ceva nu am mai vazut de multa vreme,si uite lucrul ma bucura mult de tot,am asteptat multa vreme sa vina ceva de genul asta,asta ca sa mai schimb si eu un pic aerul pe aici.

Aceasta piesa de teatru a fost interzisa pe motivul ca nu era cenzurata,desi regizorul a spus ca a cenzurat scenele,si asa cum am zis pe motivul ca se refera piesa la actorii principali ai scenei,care au lipsit din piesa,nu au jucat-o ei,dar ei o joaca zi de zi perfect,impotriva noastra,impotriva constitutiei,pana la urma impotriva tuturor,numai a lor nu,doar ei fac ceea ce trebuie pentru tara asta,noi nu,doar ei fac reforme peste reforme,ei modernizeaza statul din temeli.Au,ce ma distrez pe tema asta,m-a bine dispus treaba asta mult de tot,ca si asa in ultima perioada m-am indispus multi si vad in continuoare ca fac acelasi lucru,dar ei nu stiu un lucru,ca nu au nici o sansa impotriva mea,o sa revin cu un post special pe tema asta alta data.

Ceea ce este rau,este faptul ca in loc sa vorbim de ceea ce trebuie,stam si analizam orice porcarie care apare zilnic,in loc sa ne bucuram si noi de tara asta asa cum ar trebui sa o facem de multa vreme,ei au avut grija sa ne termine de tot,dar un lucru ar trebui sa stie si ei,si acel lucru este faptul ca sunt oamenii si ei,vor muri si vor ramane in istorie ca niste oamenii groaznici,ca niste oamenii care nu au lasat nici o dara in mandatele lor pe care le-au avut de-a lungul anilor lor,poate au lasat,dar eu si multi oameni din jur nu vedem acest lucru,poate asa cum a afirmat Traian Basescu,ar fi bine sa vina in fata noastra si sa ne explice ce au facut bun pentru tara asta si implicit pentru noi,sa vedem si noi o data si o data ce au facut bine,dar un lucru este cert: ne-au mintit,continua sa ne minta si ne vor minti in continuoare,desigur pentru singurul scop al lor de a ramane la putere si de a fura cu doua maini daca se poate si cu doua picioare,asa nu se poate continua,suntem si noi oameni,avem si noi copii,ce vom face cu ei,ce sa mai zic de noi,chiar asa de prosti de cred astia de la putere,clica mafiota al lui Traian Basescu,chiar asa?Sigur,ca sunt o gramada de prosti care au crezut in ei,de ce sa mint si eu am crezut la inceput in ei,dar m-au dezamagit total,cand am vazut ce a facut Traian Basescu in primul mandat,m-am convins ca nu o sa faca nimic si iar nimic in al doilea mandat,si stim foarte bine cat de greu la castigat,stim ca ceva a fost putred in seara a doua zi dupa alegeri.Am crezut la un moment dat ca o sa faca ceea ce trebuie pentru tara asta si pentru noi,dar asa cum am zis m-am inselat,am crezut ca vrea sa colaboram,nu cu mine,ci cu oamenii care aveau functii importante in stat si care au mai vrut dracului sa faca ceva pentru tara asta,care si asa cu ei la putere se duce de tot de rapa si o sa tot continue sa se duca daca o sa stam asa nepasatori la dezastrul pe care-l fac ei zi de zi,opozitia ce face?De ce nu ea o data si o data masurii impotriva clicii mafiote al lui zeus&co,trebuie eu sa-i sun ca sa le reamintesc zi de zi misiunea pe care o au de facut,chiar asa?Nu ca asi face-o,nu de alta dar si asa asi face-o degeaba si m-asi si enerva rau de tot.Mai e putin si o sa inceapa iar campania electorala,cu mici,bere,zahar,pomenii electorale,de imi vine greata,au venit si la mine o data uni sa-mi dea o plasa si am refuzat,la mine nu se vine cu pomenii nu stiu de care,decat in conditii speciale,mai ales daca este vorba despre o afacere sau alta,dar una consistenta,nu de mica amploare,eu nu ma bag in ceva nesemnificativ,ma bag in ceva de mare amploare si pe termen lung.Cine stie cum o sa mai fie si la anul,probabil o sa ramanem pe aici si o sa vedem noi ce o sa iasa?

About vorbeacide

Sunt cel mai bun si imi pare bine ca va ofticati!!!Voi sanctiona tot ce va fi de sanctionat,mai ales nereguriile puterii,a clici mafiote,voi fi foarte acid cu cine trebuie,nu voi dormi asa cum dorm toti deontologii lu'peste prajit.Voi actiona in functie de ceea ce voi observa,in functie de actualitate.Asta pentru toti deontologii lu'peste prajit care cred ca eu ma joc aici.

Posted on 20 Mai 2011, in politica and tagged , , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

