Teo Trandafir a revenit in tara

Am vazut ca Teo Trandafir a revenit in tara ,ma bucur ca a revenit in tara,dupa trei luni de stat la spitalul AKH din Viena,ceea ce este important acum este faptul ca se simte bine si speram sa apara cat mai repede pe sticla ,nu de alta dar avem nevoie de Teo sa ne mai incante asa cum o facea de fiecare data cand aparea pe la tv.Teo ne-a transmis un mesaj si ne-a spus faptul ca ea se simte bine si ca ne multumeste pentru tot sprijinul pe care i l-am acordat ,mai ales cei din presa ca au avut grija sa ne tina la curent tot timpul in legatura cu starea ei,ea a mai spus ca nu poate acum sa acorde un interviu,pentru ca nu se simte in stare,dar ne-a transmis in scris ceva.E bine ca si-a revenit si asa cum am spus sper sa se faca bine repede si cine stie poate maine poimaine o s-o vedem din noi pe sticla?

About vorbeacide

Sunt cel mai bun si imi pare bine ca va ofticati!!!Voi sanctiona tot ce va fi de sanctionat,mai ales nereguriile puterii,a clici mafiote,voi fi foarte acid cu cine trebuie,nu voi dormi asa cum dorm toti deontologii lu'peste prajit.Voi actiona in functie de ceea ce voi observa,in functie de actualitate.Asta pentru toti deontologii lu'peste prajit care cred ca eu ma joc aici.

Posted on 22 aprilie 2011, in viata, vorbe and tagged , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un comentariu